اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت جودو مازندران خبر داد

توسعه روابط ورزشی با کشورهای حاشیه خزر برای رشد جودو مازندران

سرپرست هیئت جودو مازندران از ارتباط با کشورهای حوزه دریای خزر برای توسعه و رشد ورزش جودو در استان خبر داد.

توسعه روابط ورزشی با کشورهای حاشیه خزر برای رشد جودو مازندران

مجتبی قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پس از دریافت ابلاغ از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان سرپرست هیئت جودو، نشست صمیمی با رستگار رئیس فدراسیون در تهران صورت گرفت که برنامه‌های خود را تقدیم ایشان کردم.

وی گفت: ورزش جودو در استان ظرفیت بسیار خوبی دارد که این استعداد باید از سوی مسئولان حمایت شوند.

سرپرست هیئت جودو مازندران از کشف نخبه و پشتوانه‌سازی جودو در استان خبر داد و افزود: از مهم‌ترین برنامه‌هایم تفاهم با آموزش و پرورش است زیرا در بین دانش‌آموزان کشف استعداد بهتر صورت می‌گیرد.

قدمی با اشاره به برگزاری اردوی منطقه‌ای برای استعدادیابی در سراسر استان ابراز داشت: برای بالا بردن سطح علمی مربیان و داوران، کلاس‌های مختلف ارتقاء با هماهنگی فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

سرپرست هیئت جودو مازندران با اشاره کسب مقام سومی جودوکاران ملی‌پوش در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: فدراسیون جودو دو سالی است که پس از روی کار آمدن رستگار موفقیت را پیش گرفته که در گذشته چندان موفق نبود.

وی با تشکر از برزگر ریاست سابق هیئت جودو استان یادآور شد: برای توسعه قهرمان‌پروری در جودو ،دست همکاری پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران و علاقه‌مندان به این ورزش را به گرمی می‌فشارم.

قدمی در ادامه افزود: در حال حاضر حدود 800 ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت می‌کنند که با توجه به برنامه و گستردگی این ورزش باید در سال 92  این آمار افزایش چشمگیری خواهد داشت.

سرپرست هیئت جودو مازندران با اشاره به نزدیکی با کشورهای حوزه دریای خزر اظهار داشت: کشورهایی همچون روسیه، قزاقستان، داغستان و ارمنستان و ......پیشرفت خوبی در جودو دارند که در صورت اعتبار و بودجه کافی برای رشد و توسعه جودو در استان با این کشورها مراودات بین المللی برقرار خواهیم کرد.

وی در پایان با تشکر از حمایت رسانه‌ها برای شناساندن این ورزش در سطح کشور افزود: برای پیشبرد اهداف خود در رشد ورزش جودو تیم کاملی را برای قهرمان‌پروری در استان تشکیل می‌دهیم.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول