اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اقتصادی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

خیرین ورزشی‌‌ساز در ساخت و ساز فضاهای ورزشی مشارکت جدی داشته باشند

مسئول کمیته اقتصادی و اسپانسرینگ اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خواستار مشارکت هر چه بیشتر خیرین ورزشی‌‌ساز در امر ساخت و ساز فضاهای ورزشی شد.

خیرین ورزشی‌‌ساز در ساخت و ساز فضاهای ورزشی مشارکت جدی داشته باشند

سعید امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به کمبود اعتبارات در ساخت و ساز فضاهای ورزشی عنوان کرد: حضور خیرین ورزشی‌ساز می‌تواند منشأ خیر و برکت در استان باشد.

وی تصریح کرد: اجر و ثواب ساخت اماکن ورزشی با توجه به نقش ورزش در سلامت جامعه، کمتر از ساخت فضاهای آموزشی و مدرسه نیست که این مهم باید مورد توجه خیرین قرار گیرد.

مسئول کمیته اقتصادی و اسپانسرینگ اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، بستر‌سازی برای حضور خیرین ورزشی‌ساز در عرصه ورزش را امری ضروری دانست و گفت: خیرین ورزشی‌ساز می‌توانند با ساخت و ساز فضاهای ورزشی به‌ویژه در مناطق محروم زمینه لازم برای حضور جوانان در فضاهای ورزشی را فراهم کرده و از این طریق آن‌ها را از گرفتار شدن در دام اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نجات دهند.

امجدی با تأکید بر این‌که حضور خیرین در عرصه ورزش یک ضرورت است، ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ امر به ورزش امر به معروف است که خیرین ورزشی‌ساز نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

وی تصریح کرد: ورزش نیاز امروز جامعه است و نیاز امروز جامعه کمک به بخش ورزش و سلامت است.

انتهای پیام/87002/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول