اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت ورزش صورت گرفت

‌اختصاص 10 میلیارد ریال ‌برای ساخت اماکن ورزشی استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به منظور ساخت و ساز اماکن ورزشی به استان خبر داد.

‌اختصاص 10 میلیارد ریال ‌برای ساخت اماکن ورزشی استان مرکزی

سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت ورزش به منظور ساخت و ساز امکان ورزشی به این استان اختصاص یافت که تلاش داریم با جذب اعتبارات استانی نیز در سال جاری گام‌های ارزنده‌ای در بحث توسعه زیرساخت‌ها برداریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 70 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان وجود دارد که بین 20 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امید می‌رود با تزریق به موقع اعتبارات پروژه‌هایی را که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند هر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

به گفته وی برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ بر 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه با اشاره به سیاست‌ها و اولویت‌های این اداره در سال جاری بیان کرد: در سال جاری توجه به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با توجه به راه‌اندازی پایگاه قهرمانی استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

ملکی افزود: پایگاه قهرمانی استان سال گذشته در اراک راه اندازی شد و قرار است تمام تیم‌های ورزشی که قصد شرکت در مسابقات کشوری را دارند قبل از اعزام در این پایگاه مورد تست آمادگی جسمانی قرار گیرند تا با آمادگی بیشتری در مسابقات شرکت کنند که بدون شک این اقدام نقش بسیار موثری در موفقیت هر چه بیشتر تیم‌ها خواهد داشت.

وی توجه به حوزه جوانان را از دیگر سیاست‌های این اداره کل برشمرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و جوانان نقش بسیار مهمی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری دارند، اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش دارد با برگزاری برنامه‌های مختلف زمینه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات را فراهم سازد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از فعال‌ سازی ستاد اوقات فراغت استان طی روزهای آینده خبر داد و بیان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان به زودی فعالیت‌های خود را به منظور فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای استفاده جوانان از برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های مختلف در ایام تابستان آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/87003‌/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول