اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا:

فعالیت 32 هیئت ورزشی در شهرستان نکا/ 6 هزار ورزشکار سامان یافتند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا گفت: 32 هیئت ورزشی با حدود 6 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در نکا فعال است.

فعالیت 32 هیئت ورزشی در شهرستان نکا/ 6 هزار ورزشکار سامان یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حسین بریمانی بعدازظهر امروز در گردهمایی هیئت‌های ورزشی این شهرستان بیان داشت: هیئت‌های ورزشی برای هر دوره از فعالیت و انجام بازی‌ها نیازمند اعتبار مناسب مالی هستند و اعتبارات اختصاص یافته از سوی این اداره کفاف دخل و خرج ورزشی را نمی‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت کارخانجات و صنایع مختلف در شهرستان نکا بیان داشت: وجود صنایع می‌تواند مهم‌ترین عامل در تقویت امور ورزشی شهرستان و همچنین شناساندن صنایع مختلف به استان و کشور باشد که امیدواریم در این راستا تلاش همه‌جانبه صورت گیرد.

بریمانی با اشاره به تصمیم‌های شورای ورزشی شهرستان مبنی بر برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی در سطح شهرستان به صورت فصلی، ورزش همگانی را به‌عنوان یکی از ضرورت‌های جامعه دانست که باید به عنوان ورزش زیربنایی جامعه، توجه بیشتری به آن شود.

وی ادامه داد: ورزش مساجد نیز از نوع ورزش همگانی است که با جدیت در این رابطه وارد می‌شویم تا مساجد ما علاوه بر رسیدگی به امور دینی و فرهنگی در امر ورزش نیز فعال شوند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان نکا با اشاره به اینکه بر اساس هماهنگی با فرماندار مقرر شد هر یک از ادارات شهرستان یک اتاق به هیئت‌های ورزشی اختصاص دهند، اظهار کرد: با این روش در واقع می‌خواهیم ورزش را در تمام سطح جامعه گسترش دهیم.

بریمانی ادامه داد: تهیه یک دستگاه مینی‌باس برای حمل و نقل ورزشکاران به مسابقات از جمله دغدغه شهرستان بوده است که با رایزنی‌های مختلف نماینده، فرماندار و مسئولان ورزشی عملیاتی شده و به‌زودی به شهرستان اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: ارائه تقویم ورزشی توسط هیئت‌های ورزشی شهرستان از ضروریات است که تنها چند هیئت در این راستا اقدام کرده‌اند و بقیه نیز طرف نیمه اول اردیبهشت ماه باید تقویم ورزشی سالانه خود را ارائه دهند.

بریمانی گفت: 32 هیئت ورزشی با حدود 6 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در نکا فعال است.

بریمانی در پایان گفت: باید با ایجاد زمینه‌های مناسب ورزش همگانی و پیاده‌روی روزانه در شهرستان، فعالیت این رشته‌ها در جامعه بیشتر از پیش نمودار شود و افراد بیشتری به آن روی آورند.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول