اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

چهار طرح ورزشی در پارس‌آباد در حال اجرا است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرای چهار طرح ورزشی در شهرستان پارس‌آباد از محل اعتبارات ملی و استانی خبر داد.

چهار طرح ورزشی در پارس‌آباد در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج در جریان بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: چهار طرح ورزشی در این شهرستان در اولویت اجرا قرار گرفته به طوری که برای ساخت سالن ورزشی اعلام شده بیش از 250 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی به پیشرفت 85 درصدی برخی پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان با محوریت سالن‌ها و استخرها اشاره کرد و افزود: برای تکمیل استخر شنا در این شهرستان 500 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که ما قول دادیم این پروژه را در سال‌ جاری تکمیل کنیم و نسبت به راه‌اندازی آن اقدام لازم را انجام دهیم.

پازاج به ساخت سالن‌های ورزشی طبقاتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: از این سالن‌های ورزشی چهار مورد در مناطق مختلف استان اردبیل در حال اجرا است که به نظر می‌رسد نیمه اول امسال این سالن‌ها تکمیل شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

این مسئول به توفیقات ورزش استان در سال گذشته و هدف‌گذاری امسال برای رسیدن به نقطه مطلوب ورزش پایه، عمومی و قهرمانی اشاره کرد و یادآور شد: آنچه که در این هدف‌گذاری‌ها بیشتر مدنظر است توجه به ورزش قهرمانی و کسب مدال‌های رنگین است به طوریکه ورزش استان در سال 91 با افتخارآفرینی ورزشکاران استان در مسابقات المپیک و پارالمپیک توانست جایگاه ورزش این استان را افزون‌تر کند.

وی با بیان اینکه بیش از 550 ورزشکار حائز رتبه‌های شاخص ورزش استان در سال 91 شدند، تصریح کرد:‌ ما جزو سه استان برتر در مسابقات المپیک و دیگر میادین ورزشی در سال 91 بودیم که انتظار می‌رود این موقعیت و منزلت همچنان رو به جلو باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از واگذاری سالن‌های ورزشی به هیئت‌ها برای بهره‌برداری از این فضاها اشاره کرد و گفت: ما آمادگی داریم سالن‌های ورزشی خودمان را در اختیار هیئت‌ها قرار دهیم به شرط آن که خود آنها بتوانند نسبت به تأمین هزینه‌های نگهداری این سالن‌ها و همچنین برگزاری مسابقات، هماهنگی و همکاری نزدیک را با ورزش و جوانان داشته باشند.

پازاج به گسترش ورزش پایه و همگانی نیز اشاره کرد و افزود: اگر ورزش پایه را مقدمه‌ای بر ارتقای ورزش قهرمانی بدانیم قطعاً در این مسیر قادر می‌باشیم بسیاری از اهداف و مقاصدمان را دست‌یافتنی کنیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این نشست خواستار تکمیل فضاهای ورزشی نیمه‌تمام به ویژه استخر این شهرستان برای استفاده جوانان و نوجوانان خبر داد.

ولی کریمی تصریح کرد: در گرامیداشت سوم خرداد سالن ورزشی تکله‌ کندی در شمال استان تکمیل شده و بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

وی در پایان توجه به روستاها و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را بسیار ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: آنچه که در این زمینه یک حرکت مثبت و مؤثر بوده گرایش جوانان به ورزش نسبت به سال‌های گذشته متحول شده است.

انتهای پیام/62001/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول