علی معصومی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 2 هزار و 381 فقره از شکایتهای دریافتی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه گرانفروشی بوده است.
وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 689 مورد از شکایات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به صورت تلفنی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: 292 مورد از شکایتها به صورت حضوری و 225 مورد نیز به صورت کتبی اعلام شده است.
*3 هزار شکایت مردمی قابل پیگیری بود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 3 هزار و 196 فقره از شکایات مردمی دریافت شده طی سال گذشته قابل پیگیری بوده است، تصریح کرد: 10 مورد از آنها غیرقابل پیگیری است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع 3 هزار و 196 شکایت مردمی قابل پیگیری، 928 مورد تخلف شناسایی شده است، اضافه کرد: 2 هزار و 113 فقره از شکایتها با بررسیهای صورت گرفته غیر متخلف بودن واحدها را نشان داده است.
معصومی یادآور شد: 155 مورد از شکایات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در حال حاضر در دست بررسی است.
*دریافت 2800 شکایت در زمینه کالا در زنجان
وی با بیان اینکه 2 هزار و 819 فقره از شکایات دریافتی توسط ستاد خبری در زمینه کالاها بوده است، ادامه داد: 387 فقره از شکایات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه خدمات اعلام شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه 223 مورد از شکایات ثبت شده در ستاد خبری در زمینه عدم درج قیمت کالا بوده است، گفت: 74 مورد از شکایات در زمینه اختفا و امتناع از عرضه کالا، 245 مورد به دلیل کمفروشی و تقلب، 11 مورد در زمینه فروش اجباری کالا، 71 مورد در زمینه عدم صدور فاکتور و 201 مورد نیز در زمینههای دیگر بوده است.
انتهای پیام/73006/ز30/ف4004