اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته صورت گرفت

دریافت 3 هزار شکایت مردمی در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: در مجموع طی سال گذشته 3 هزار و 206 مورد شکایات مردمی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دریافت شده است.

دریافت 3 هزار شکایت مردمی در استان زنجان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 2 هزار و 381 فقره از شکایت‌های دریافتی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه گرانفروشی بوده است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 689 مورد از شکایات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به صورت تلفنی ثبت شده است، خاطر‌نشان کرد: 292 مورد از شکایت‌ها به صورت حضوری و 225 مورد نیز به صورت کتبی اعلام شده است.

*3 هزار شکایت مردمی قابل پیگیری بود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 3 هزار و 196 فقره از شکایات مردمی دریافت شده طی سال گذشته قابل پیگیری بوده است، تصریح کرد: 10 مورد از آنها غیر‌قابل پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 3 هزار و 196 شکایت مردمی قابل پیگیری، 928 مورد تخلف شناسایی شده است، اضافه کرد: 2 هزار و 113 فقره از شکایت‌ها با بررسی‌های صورت گرفته غیر متخلف بودن واحدها را نشان داده است.

معصومی یادآور شد: 155 مورد از شکایات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در حال حاضر در دست بررسی است.

*دریافت 2800 شکایت در زمینه کالا در زنجان

وی با بیان اینکه 2 هزار و 819 فقره از شکایات دریافتی توسط ستاد خبری در زمینه کالاها بوده است، ادامه داد: 387 فقره از شکایات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه خدمات اعلام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه 223 مورد از شکایات ثبت شده در ستاد خبری در زمینه عدم درج قیمت کالا بوده است، گفت: 74 مورد از شکایات در زمینه اختفا و امتناع از عرضه کالا، 245 مورد به دلیل کم‌فروشی و تقلب، 11 مورد در زمینه فروش اجباری کالا، 71 مورد در زمینه عدم صدور فاکتور و 201 مورد نیز در زمینه‌های دیگر بوده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول