اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی ایران استانداردهای جهانی را برهم زد/ از ترس، شعب‌ ابی‌طالب در می‌آید، نه خیبر و بدر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران استانداردهای جهانی را برهم زد، گفت: از ترس، شعب‌ ابی‌طالب در می‌آید نه خیبر و بدر، بنابراین مسئولان باید هوشیار باشند.

انقلاب اسلامی ایران استانداردهای جهانی را برهم زد/ از ترس، شعب‌ ابی‌طالب در می‌آید، نه خیبر و بدر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری دوشنبه‌شب در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه اظهار کرد: عده‌ای از مدیران اقتصادی ما مرعوب قدرت اقتصادی غرب هستند.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم، مرعوب قدرت دشمن شدن یعنی تسلیم شدن، یعنی بلایی که دشمن در جنگ نتوانست بر سر ما بیاورد، ادامه داد: دشمنان امروز همان بلا را می‌خواهند در عرصه اقتصادی بر سر ما بیاورند و از ترس، شعب‌ ابی‌طالب در می‌آید نه خیبر و بدر.

برخورد با مجرمان اقتصادی باید سنجیده باشد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مدیران سطح پایین‌تر هم نباید بترسند و آنجایی که ضابطه درست است، باید قاطعانه اعمال ضابطه کنند و البته ضابطه در شرایط جنگی با دوره صلح تفاوت دارد و برخورد با مجرمان اقتصادی و محتکران در شرایط جنگی باید متفاوت باشد.

نظری تصریح کرد: اگر ضرر اقتصادی از خرید کالای ایرانی کردیم، باید تحمل کنیم تا در آینده مغلوب دشمن نشویم.

وی افزود: اطمینان خاطر داشته باشید از دل سختی‌ها، آسانی فراهم می‌شود و متوجه باشیم که چند ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری بسیار حساس است و امید است که مردم انقلابی که انصافاً به رسالت انقلابی و اسلامی‌شان پی برده‌اند، همه این سختی‌ها را به خاطر آن رسالتشان تحمل می‌کنند.

مؤلفه‌های قدرت پیروزی و حفظ نظام، چیزی جز قدرت دینی نیست

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: مؤلفه‌هایی که توانست نهضت امام را بر حکومت طاغوت به پیروزی برساند، همان عناصر و مؤلفه‌ها حتماً در توسعه و حفظ و بقاء نظام مقدس اسلامی که مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و آن نهضت است، لازم است و مؤلفه‌های قدرت پیروزی و حفظ نظام، چیزی جز قدرت دینی و قدرت مردمی نیست.

نظری تأکید کرد: ما دشمنی در مقابل داریم که جز قدرت مادی و سخت چیز دیگری را نمی‌شناسد و برای بازدارندگی و برای تبدیل قدرت نرم به سخت نیاز به ابزارهایی مانند قاهر 313 و پرتاب موشک داریم و اما تکیه‌گاه ما همان مؤلفه‌هایی است که قدرت نرم را می‌سازد.

وی اضافه کرد: انقلاب برای تحول در همه عرصه‌ها از جمله حوزه فرهنگ و اقتصاد واقع شده است و قصد برهم زدن استانداردهای جهانی را داشت.

انقلاب کردیم که استانداردهای جهانی را برهم بزنیم

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما انقلاب کردیم که استانداردهای جهانی را برهم بزنیم و جهانیان را متوجه کنیم که روش مشارکت مردم اروپایی و آمریکایی در عرصه سیاسی که نامش دموکراسی غربی است از نگاه انقلاب ما اشکال دارد.

نظری ادامه داد: ما در مشارکت مردم در سخت‌ترین صحنه‌ها در دفاع مقدس تجربه داریم و امروز هم مشارکت در انقلاب در سخت‌ترین صحنه‌ها اتفاق می‌افتد که نمونه‌اش در 22 بهمن، 9دی و روز قدس هر ساله قابل مشاهده است.

وی در پایان با بیان اینکه ما باید به دنبال اصلاح روش‌های وارداتی باشیم که به ما آسیب نزند، افزود: استانداردهای جهانی آنجایی که در تضاد با ماهیت انقلاب ما قرار می‌گیرد، مردود است.

انتهای پیام/2248/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول