اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

توسعه معروفات متناسب با هر محیطی در دستور کار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: در راستای موثر واقع شدن امر به معروف و نهی از منکر نیز توسعه معروفات متناسب با هر محیطی در دستور کار قرار دارد.

توسعه معروفات متناسب با هر محیطی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی، بازسازی و ترمیم تشکیلاتی را نخستین گام در تشکیل این ستاد دانست و اظهار داشت: تاکنون هشت کمیته اجرایی و چهار معاونت در این ستاد شکل گرفته و تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی ادامه داد: کمیته اجرایی، آموزش و پرورش، ادارات و کارخانجات و بازار در محلات با محوریت مساجد، از جمله کمیته‌هایی هستند که فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر در آنها در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، تعیین خط‌مشی و سیاست کلی کاربردی برای ستاد را دومین گام در احیای ستاد و اجرای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: برای اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم گسترش پیدا کند شیوه تبلیغی چهره به چهره رسانه و محیطی را در دستور کار ستاد قرار دادیم.

نظری با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند حمایت قضایی و انتظامی است، یادآور شد: این کمیته‌ها با حمایت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی استان شکل گرفته تا حمایت‌های انتظامی و قضایی از ناهیان منکر در جامعه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در توسعه معروفات متناسب با هر محیطی سه موضوع را در دستور کار قرار دادیم، گفت: در محیط دانشگاه موضوع پوشش، نماز و خوابگاه‌ها، در محیط آموزش و پرورش موضوعات عفاف و حجاب و نماز و در محیط ادارات هم این موضوعات در دستور کار کمیته‌ها قرار گرفت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، راه‌اندازی، تکمیل و ترمیم ستادهای شهرستانی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار این ستاد برشمرد.

انتهای پیام/69003/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول