اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

معروفات باید برای مردم تبیین شود / معرفی معروفات در دو بخش وضعیتی و مبنایی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی معروفات یا منکرات باید برای مردم تبیین شود، گفت: معرفی معروفات در دو بخش وضعیتی و مبنایی باید در دستور کار باشد.

معروفات باید برای مردم تبیین شود / معرفی معروفات در دو بخش وضعیتی و مبنایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در چهارمین جلسه کمیته رسانه امر به معروف و نهی از منکر که با حضور اعضاء تشکیل شد، اظهار کرد: کمیته احیای امر به معروف و نهی از منکر سه وظیفه اصلی بر عهده دارد.

وی افزود: نخستین وظیفه این است که تلاش شود تا این کمیته کاری انجام دهد که مردم به سمت و سوی امر به معروف و نهی از منکر ترغیب شوند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان داشت: در این راستا صدا و سیما، مطبوعات، فضای مجازی و دستگاه‌های فرهنگی هر کدام وظیفه‌ای جداگانه بر عهده دارند.

نظری اضافه کرد: وظیفه دوم این ستاد این است که برخی معروفات یا منکرات را برای مردم تبیین کند و این معروفات یا منکرات در دو بخش وضعیتی و مبنایی باید برای مردم معرفی شود.

وی انعکاس و یا حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های سایر کمیته‌ها را نیز وظیفه سوم این کمیته عنوان کرد و یادآور شد: بعد از ماه صفر قرار است تا بازار بیرجند در وقت نماز تعطیل شود و تحقق این مهم نیازمند حمایت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و اعضای ستاد است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه برای تحقق اقامه نماز اول وقت در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید فضا آماده شود، تصریح کرد: در این راستا مدیران کل باید به صورت زنده اذان را اقامه کرده و سبب ترغیب کارکنان به نماز اول وقت شوند که این مهم نیز نیاز به حمایت رسانه‌ای دارد.

نظری ادامه داد: مسئولان مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیز باید با هم به توافق برسند و بر روی یک موضوع از معروفات یا منکرات توافق کرده و روزانه مطلبی از آن را در روزنامه یا خبرگزاری خود درج کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در پایان پیشنهاد داد تا وظیفه تصمیم‌سازی نیز به دیگر وظایف این ستاد اضافه شود.

در پایان مقرر شد اعضای این کمیته برای برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلند مدت بر روی موضوعات نماز اول وقت، عفاف و حجاب و صداقت کار کنند.

انتهای پیام/69002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول