اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

ارتباط با آمریکا حرف بیهوده‌ای است / مدل انقلاب اساس هرگونه ارتباط‌

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اظهارنظرهای برخی افراد در خارج و داخل پیرامون ارتباط با آمریکا گفت: ما بر اساس مدل انقلاب خودمان عمل می‌کنیم.

ارتباط با آمریکا حرف بیهوده‌ای است / مدل انقلاب اساس هرگونه ارتباط‌

به گزارش خبرگزای فارس از بیرجند، مهدی مزگی‌نژاد شنبه‌شب در نشست فرهنگی سیاسی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: 12 بهمن 57 ورود امام به کشور بود و 22 بهمن با سقوط حکومت شاه و بختیار انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی است که سال‌های سال در زندگی ما شناور بوده است.

مقابل دشمن بر اساس آنچه که در انقلاب داریم عمل می‌کنیم

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تلاش دشمنان بعد از انقلاب برای ارتباط با ایران بیان داشت: بعد از پایان جنگ دشمنانی که آغازگر جنگ بودند برای ارتباط با ما تلاش کردند و ما باید بر اساس آنچه که در انقلاب داریم عمل کنیم.

 

 

مزگی‌نژاد ادامه داد: بر اساس شناخت خودمان و شناخت از دشمن تصمیم می‌گیریم که با چه کسی ارتباط داشته باشیم و تا زمانی که بین ما و کشورها ارتباط است در صحنه‌ایم، اما اگر این ارتباط به سلطه تبدیل شود و فقط بخواهند که ما امتیاز بدهیم باید در روابط‌ خودمان تجدیدنظر کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن فهمیده که نقطه ضعف ما کجاست و دقیقا انگشت گذاشته روی اقتصاد کشور اظهار کرد: دشمنان احساس می‌کنند کشور ما از نظر اقتصادی مشکلاتی دارد و به همین خاطر فشار می‌آورند تا ما در مقابلشان سست شویم، اما اشتباه کرده‌اند و ملت ما مقاوم است.

واردات و صادرات نیازمند ساماندهی است

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  وابستگی ما به نفت بالا بوده تا حدی که 60 تا 70 درصد بودجه ما به نفت وابسته است، تصریح کرد: در بحث اقتصاد نیازمند ساماندهی صادرات و واردات بوده و از آنجایی که مصرفمان در کشور بالاست نیازمند مدیریت صحیح منابع هستیم.

 

 

مزگی‌نژاد با اشاره به مقوله مقاومت اقتصادی اضافه کرد: اگر بتوانیم وارداتمان را کمتر کنیم طبیعی است که روز به روز فرایند مصرفی داخلی درست شده و این امکان‌پذیر نیست مگر اینکه مقاومت کنیم.

وی گفت: امروزه دنیا ما را به عنوان الگو پذیرفته و کشورهایی چون ترکیه و قطر به بهانه‌های مختلف علی‌رغم فشار آمریکا مبنی بر تحریم ایران سعی دارند با ما ارتباط تجاری برقرار کنند.

انتهای پیام/2248/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول