اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش فجر انقلاب ـ 3

تشکیل حلقه‌های صالحین در رزمایش بسیج در بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از تشکیل 60 حلقه صالحین در محل برگزاری رزمایش فجر انقلاب خبر داد.

تشکیل حلقه‌های صالحین در رزمایش بسیج در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار سلامی در روز جمعه در تجمع بزرگ بسیجیان در یک صبحگاه مشترک سخنرانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش به مدت دو روز در 25 کیلومتری بیرجند در منطقه مرک برگزار خواهد شد، افزود: در این رزمایش 13 گردان بیت‌المقدس، 10 گردان امام حسین(ع) و گردان‌های سازمانی تیپ انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی حضور خواهند داشت.

شرکت 10 هزار نفر در رزمایش فجر انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در رزمایش فجر انقلاب اسلامی 10 هزار نفر شرکت می‌کنند، گفت: این رزمایش در سه مرحله شامل عملیات تاخیری که در درمیان و زیرکوه قاین برگزار می‌شود و عملیات متوقف کردن و انهدام دشمن که در منطقه مرک بیرجند برگزار می‌شود، است.

قاسمی ادامه داد: در مرحله سوم رزمایش با ایجاد ایستگاه پست بازرسی مانع ورود دشمنان فرضی از ارتفاعات و حضور موتورسواران و چتربازان فرضی خواهیم شد.

تشکیل حلقه‌های صالحین در مدت برگزاری رزمایش

وی از تشکیل 60 حلقه صالحین برای نخستین بار در مدت برگزاری رزمایش خبر داد و اظهار کرد: در این حلقه‌ها بحث‌های بصیرتی صورت می‌گیرد و اطلاعات عقیدتی و سیاسی بسیجیان افزایش می‌یابد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از برگزاری رزم شبانه در این رزمایش خبر داد و گفت: کارشناسان ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه کل پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین این رزمایش را داوری می‌کنند.

قاسمی تصریح کرد: رزمایش از فردا راس ساعت 14 بعد‌از‌ظهر آغاز می‌شود و تا ساعت 16 روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی به اهداف برگزاری رزمایش اشاره کرد و ادامه داد : رزمایش با هدف مقابله با دشمن فرامنطقه‌ای در یک عملیات فرضی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول