اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری رزمایش صحرایی تیپ انصارالرضا‌(ع) خراسان‌جنوبی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش صحرایی تیپ انصارالرضا(ع) با هدف آمادگی رزمی تیپ در دهه فجر خبر داد.

برگزاری رزمایش صحرایی تیپ انصارالرضا‌(ع) خراسان‌جنوبی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام‌الله دهه فجر رزمایش صحرایی تیپ انصارالرضا(ع) با هدف آمادگی رزمی تیپ است.

برگزاری رزمایش گردان مردم‌پایه امام حسین(ع) در منطقه خوسف

وی از برگزاری رزمایش گردان مردم‌پایه امام حسین(ع) در منطقه خوسف خبر داد و گفت: این رزمایش از امروز هشت بهمن تا 12بهمن‌ماه جاری ادامه دارد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: مراسم سالگرد ورود تاریخی امام(ره) به میهن اسلامی در میدان امام خمینی(ره) بیرجند و در تمامی بخش‌های استان مراسم گلباران تمثالی در ساعت 9 صبح روز 12 بهمن برگزار می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه رزمایش فجر انقلاب اسلامی توسط گردان‌های بیت‌المقدس شامل 13 گردان بیت‌المقدس بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: این رزمایش در همه شهرهای استان در روزهای 19 و 20 بهمن توسط برادران در سه مرحله عملیات تاخیری، مقابله با حملات دشمن نفوذی و دفاع از شهرها برای جلوگیری از نفوذ دشمن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: 53 پروژه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

برگزاری 39 همایش بصیرت‌افزایی و یادواره شهدا در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح سالن اجتماعات بسیج شهرستان بیرجند در دهه فجر افزود: 13سوله ورزشی صالحین، دو سالن اجتماعات 9دی و یک حوزه مقاومت شهید مدنی در حوزه بیرجند طی این ایام مبارک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

قاسمی با اشاره به اینکه 15 یادواره شهید در خراسان جنوبی طی دهه فجر برگزار می‌شود، اظهار داشت: یادواره شهدای اصناف شهرستان فردوس یکی از یادواره‌های شاخص است که در روز 20 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در بحث همایش‌های بصیرت‌افزایی تعداد 19 همایش برنامه‌ریزی شده که بیشتر این همایش‌ها یک روزه و با موضوعات بصیرت‌افزایی و مسائل روز است.

مراسم جشن و نورافشانی در 50 نقطه خراسان جنوبی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری مراسم جشن و نورافشانی در 50 نقطه استان خبر داد و گفت: مراسم پیاده‌روی و کوهپیمایی در قالب 23 برنامه طی دهه فجر انجام می‌شود.

 

قاسمی با بیان اینکه 33 برنامه نشست و کرسی آزاداندیشی که بیشتر آنها در خوابگاه‌های دانشجویی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تعداد 29 مسابقه فرهنگی نیز در خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان‌های صحرایی برای درمان روستاییان محروم در استان به مناسبت دهه فجر ایجاد می‌شود، ادامه داد: شناسایی و دعوت از بیمارانی که اوضاع وخیم‌تری دارند به بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند برای انجام آزمایش‌ها، سونوگرافی سایر اقدامات دیگر توسط بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‌های مهم به شمار می‌رود.

دیدار با 200 خانواده شهید خراسان جنوبی در دهه فجر

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف فوتسال، تنیس و تیراندازی و دوی استقامت در حوزه‌های بسیج خبر داد و افزود: در این ایام مبارک شب شعر انقلاب توسط بسیج هنرمندان و تجلیل از بازنشستگان سپاه برگزار می‌شود.

 

قاسمی اظهار کرد: در دهه فجر افتتاح نمایشگاه پوستر و عکس و انجام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را هر دو روز یک بار در مقاطع راهنمایی و دبیرستان را داریم.

وی با بیان اینکه دیدار 200 خانواده شهید خراسان جنوبی طی طول دهه فجر انجام می‌شود، گفت: مسابقات قرآنی در مرحله استانی در تمامی پایگاه‌های بسیج در دو مرحله حفظ و قرائت در مجتمع غدیر شهرستان بیرجند با حضور 200 نفر برگزیده از 3 هزار نفر شرکت‌کننده در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69011/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول