اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

دنیا متحیر از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران است/ مردم از انتخابات سربلند بیرون می‌آیند

امام جمعه بافق با اشاره به حرکت علمی اندیشمندان ایرانی در زمینه هسته‌ای گفت: پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای کشور همه دنیا را مات و مبهوت کرده و همگان از این اقتدار انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند.

دنیا متحیر از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران است/ مردم از انتخابات سربلند بیرون می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت 20 فروردین، روز فناوری هسته‌ای و قطع ارتباط با آمریکا اظهار داشت: دستیابی کشور به فناوری هسته‌ای حاصل تلاش اندیشمندان داخلی است که این موضوع یک حرکت علمی و فکری بزرگ در سطح جهان است.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای صلح آمیز، حق مسلم کشور ایران است، تصریح کرد: امروز قدرت ایران در این راستا همه دنیا را به وحشت انداخته و این به برکت استعدادها و مقاومت‌های ملت ایران در برابر دشمنان ایران اسلامی است.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: صدای اسلام در همه جای دنیا پیچیده است و این موضوعی است که دشمنان نظام و اسلام از آن احساس خطر می‌کنند.

سلیمانی، قدرت‌نمایی ایران را برخاسته از دین و مکتب اسلام عنوان کرد و افزود: برنامه‌های هسته ای ایران در گفت‌وگوها بر اساس منطق و استدلال است نه با جنگ و وحشی‌گری که غرب به دنبال آن است.

امام جمعه بافق با اشاره به حرکت علمی اندیشمندان ایرانی در زمینه هسته‌ای گفت: پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای کشور، همه دنیا را مات و مبهوت کرده و همگان از این اقتدار انگشت حیرت به دهان گزیده‌اند.

وی تصریح کرد: تمام دشمنی‌ها و وحشت دنیای غرب از همین قدرتی است که به خاطر اسلام و دین در کشور ایجاد شده چرا که دشمنان نظام از همین قدرت اسلام می‌ترسند و انرژی هسته‌ای را بهانه می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو در جوار بارگاه ثامن الحجج (ع)، بیان داشت: امروز کشور نیاز جدی به عزم و اراده‌ای ملی برای قطع وابستگی اقتصاد به نفت دارد و این موضوع با هسته‌ای شدن، امکان‌پذیر می‌شود.

سلیمانی، حرکت بزرگ علمی اندیشمندان ایرانی را ستود و گفت: تاریخ گواهی می‌دهد که پیشرفت‌های نظام و انقلاب به کدام نقطه رسیده و این پیشرفت‌ها مرهون مجاهدت جوانان این مرز و بوم است.

امام جمعه بافق در ادامه سخنان خود با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری در سال جدید مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات پیش رو، یک امتحان بزرگ است که آینده نظام و انقلاب را تضمین و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی تصریح کرد: همانگونه که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته حضوری معجزه‌آسا داشتند و مشت محکمی به دهان استکبار زدند، در انتخابات سال جاری نیز با حضور باشکوه خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبری تجدید پیمان می‌کنند.

اهتمام به حفظ ناموس در جامعه و اهمیت آن در اجتماع، گرامیداشت هفته سلامت و ضرورت انجام وظایف در ارتقاء سطح سلامت جامعه، گرامیداشت شهادت شهید مرتضی آوینی و روز قلم، تقدیر از خدمات دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی در ایام نوروز امسال و ... از مهم‌ترین مطالبی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/2464/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول