اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خواستار شد

مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات برای خلق حماسه سیاسی

فرماندار سلماس گفت: برای خلق حماسه سیاسی لازم است تا مشارکت همه جانبه در انتخابات داشته باشیم.

مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات برای خلق حماسه سیاسی

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سالی که به عنوان حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نام‌گذاری شده است، باید تمام تلاش خود را در زمینه مشارکت هر چه بیش‌تر مردم در انتخابات و حماسه‌آفرینی در زمینه اقتصادی به کار گیریم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هر سال عناوینی را انتخاب و از این طریق مسیر را برای مردم و مسئولان مشخص می‌کند، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در این زمینه به موفقیت برسیم لازم است تا مشارکت همه جانبه در امور کشور را بیش‌تر مدنظر قرار دهیم.

نظری با اشاره به اولویت‌هایی که برای امسال در حوزه اقتصاد و سیاست در این شهرستان در نظر گرفته شده است، افزود: مشارکت هر چه بیش‌تر در انتخابات و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در سلماس از برنامه‌های اولویت دار امسال در سلماس است.

فرماندار سلماس با بیان اینکه مشارکت در انتخابات زمینه مناسبی برای خلق حماسه سیاسی است، اعلام کرد: برای این منظور لازم است تا نسبت به حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات از هم اکنون تلاش کنیم.

نظری خواستار توجه هر چه بیشتر به مسائل اقتصادی منطقه شد و گفت: برای این منظور باید از ظرفیت‌های اقتصادی که در سال‌های اخیر مورد غفلت قرار گرفته‌اند نیز بهره گیریم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول