اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

حماسه سیاسی حضور حداکثری در انتخابات است

امام جمعه زرند گفت: وظیفه مردم در سال حماسه سیاسی حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است.

حماسه سیاسی حضور حداکثری در انتخابات است

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» سال 92 اظهار داشت: نخستین وظیفه مردم در تحقق این شعار حضور حداکثری در صحنه انتخابات و شناسایی و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری است.

وی عنوان کرد: باید دید کدام یک از این افرادی که وارد صحنه می‌شوند، تطبیق بیشتری با فرمایش رهبری دارد تا آن فرد را انتخاب کنند.

کرمی‌پور ابراز داشت: در بُعد حماسه اقتصادی مردم حماسه اقتصادی خود را نشان دادند که دشمن ‌تحریم‌ها را در چند دهه اخیر علیه ملت آغاز کرده است، مردم به میدان آمدند و نگذاشتند که دشمن به هدف خود برسد.

وی افزود: در تحریم موانعی ایجاد شد، اما مردم اجازه ندادند که دشمن قدمی جلوتر و سنگری را فتح کند و مردم هم در بحث حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی وارد هستند و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

کرمی‌پور تصریح کرد: انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است از طرفی دشمنان توطئه خود را در قالب تحریم‌ها در سال 91 انجام دادند و نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه دنبال این است که اهدافی مدنظرشان را پیاده کنند، لذا باید مراقب بود.

امام جمعه زرند گفت: حماسه اقتصادی که رهبر مطرح کردند، هنوز به پایان نرسیده است و مردم هم باید در حماسه سیاسی حضور فعال داشته باشند و هم در بحث حماسه اقتصادی همراه و همدوش مسئولان  حرکت کنیم.

کرمی‌پور ابراز داشت: ائمه جماعت بحث حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مطرح و مردم را نسبت به اهداف دشمن آگاه کنند.

وی اذعان داشت: دشمن را باید شناسایی کنیم و اهداف آنها را بشناسیم، وظیفه امام جمعه و امام جماعت بسیار سنگین است و مردم هم روی تحلیل‌های آنها حساسیت نشان داده و عمل خود را بر همین منوال قرار می‌دهند.

کرمی‌پور بیان داشت: دشمن برنامه‌های زیادی دارد از جمله اینکه انتخابات ریاست جمهوری را به چالش بکشاند و یا فرد مورد نظر خود را بالا ببرد، وظیفه اصلی ائمه جماعات آشنایی مردم با اهداف دشمن است.

امام جمعه زرند با اشاره به تحریم اقتصادی و جنگ نرم دشمن افزود: فعالیت دشمن معطوف به یک یا دو سال آینده نیست، بلکه دشمن به دنبال برنامه دراز مدت و کارهایی است که 10 تا 20 سال نتیجه بگیرد.

کرمی‌پور عنوان کرد: در کنار این مسائل جنگ نرم را مطرح می‌کند که به دنبال از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی و دینی ملت ایران است، فرهنگ ما را زیر سئوال می‌برد و کار ضد دین انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: برای مقابله با این توطئه دشمن همه مردم باید در کنار هم باشند، دست به دست هم دهند و توطئه دشمن را خنثی کنند.

کرمی‌پور خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که فرهنگ استفاده از تکنولوژی‌ها را بدانیم، زیرا دشمن برای ما دامی گذاشته و تلاش می‌کند ما را گمراه کند و اگر کسی ناآگاهانه وارد شود به دام دشمن می‌افتد.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول