اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

امام جمعه بروجرد گفت:‌ در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و منشاء اثر است.

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: انتخابات مظهر حماسه سیاسی می‌باشد که ملت ایران در سال جدید با حضور گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری باید حماسه‌ای نو بیافرینند.

وی بیان کرد: ملت ایران با شرکت گسترده و پرشور خود در انتخابات یک بار دیگر پاسخی قاطع و کوبنده به همه تحریم‌ها و فشارهای دشمنان خواهند داد.

امام جمعه بروجرد افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و یک حرکت نمایشی نیست و منشأ اثر است.

وی اظهار داشت: رأی مردم در انتخابات، تضمینی نیست و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی حداکثری مردم انتخاب می‌شوند.

خطیب جمعه بروجرد تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات فوق‌العاده با اهمیت است و به همین دلیل، دشمنان تلاش دارند که حضور مردم را در این انتخابات کمرنگ کنند.

وی یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات مخصوص یک جریان خاص سیاسی نیست بلکه همه مردم می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 20 فروردین سالروز ملی فناوری هسته‌ای گفت: موفقیت بزرگ ملت ایران در این عرصه مرهون تصمیمات قاطعانه و دوراندیشی‌های رهبر فرزانه انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی و پایداری ملت در برابر خواسته‌های نامشروع قدرت‌های زورگوی جهان، طعم شیرین پیروزی هسته‌ای را به ملت ایران چشاند.

انتهای پیام/2304/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول