اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

آمریکا و اسرائیل از دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته‌ای هراس دارند

امام جمعه قیدار گفت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته‌ای هراس دارند.

آمریکا و اسرائیل از دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته‌ای هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی اظهار داشت: همه ملت‌ها نیاز به جهاد سیاسی و اقتصادی دارند.

وی با اشاره به اینکه هر ملتی که حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی را مدنظر قرار ندهد، قطعا در ذلت و خواری خواهد بود، افزود: حتی باید کشورهای پیشرفته و سوار بر موج سیاسی نیز به این شعار عمل کنند.

امام جمعه قیدار در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه روز بیستم فروردین به عنوان روز فناوری هسته‌ای نامگذاری شده است، این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از مجهز شدن ایران اسلامی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای ترس و هراس دارند، تصریح کرد: ترس آن‌ها از گسترش دین اسلام، بیداری اسلامی و آگاهی ملت‌ها با الگوپذیری از ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام طهماسبی افزود: با وجود گذشت بیش از سه دهه از قطع رابطه ایران با آمریکا، الحمدالله ایران اسلامی به موفقیت و پیشرفت‌های متعدد در عرصه‌های مختلف دست یافته‌ است.

وی با اشاره به مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان نظام و انقلاب اظهار داشت: مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان موجب شده تا حق کشورمان در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای به رسمیت شناخته شود که این موفقیت‌ها تداوم خواهد داشت.

امام جمعه قیدار در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی از فداکاری، ایثار، ایمان و خدمات آن شهید والامقام تجلیل کرد.

وی در ادامه به سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس با فراهم آوردن زیرساخت‌های مطلوب در روستاها خدمات شایانی در دگرگونی چهره روستاها و مقاوم سازی مسکن روستایی انجام داده است.

انتهای پیام/2308/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول