اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین مطرح کرد

حضور همه اقشار و جناح‌های سیاسی در انتخابات

امام جمعه موقت قزوین خواستار حضور تمام اقشار و جناح‌های سیاسی و افرادی که دل در گرو ایران اسلامی و ارزش‌های آن دارند در انتخابات سال جاری شد.

حضور همه اقشار و جناح‌های سیاسی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام محمد حسن باریک‌بین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد با گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله محمد باقر صدر و شهیده بنت‌الهدی صدر اظهار داشت: این دو شهید بزرگوار سخت‌ترین شرایط را طی کرده و در بدترین شرایط به دست صدام ملعون به شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی و شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: با وجود اراده ملت ایران، دشمنان نمی‌توانند در برابر عزم ملت ایران عرض اندام کنند.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشمندان جوان ما در طول این سال‌ها به نتیجه رسیده و سیاست‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش دانشمندان جوان توانسته است که امروز غنی‌سازی را به 20 درصد برساند و این مهم حاصل پیشرفت علمی در کشور ماست.

باریک‌بین عنوان کرد: متاسفانه کشورهای غربی و در راس آن آمریکای جنایتکار نمی‌خواهند ملت ایران پیشرفت هسته‌ای را به انرژی هسته‌‌ای تبدیل کند ولی قطعا حق طبیعی ملت ایران دستیابی به انرژی هسته‌ای است که در این راستا دشمنان و استکبار جهانی مانع ‌تراشی می‌کنند.

وی ادامه داد، در بحث انرژی هسته‌ای می‌توان از این انرژی و فناوری در امور پزشکی، زراعت و همه رشته‌ها استفاده کرد که این مسئله نقش مهم و تأثیرگذاری در آینده کشور خواهد داشت.

امام جمعه موقت قزوین تأکید کرد: پیشرفت علمی و کشف حقایق هستی یک کمال محسوب می‌شود که در اسلام نیز علم و تلاش برای درک حقایق هستی سفارش شده است.

باریک‌بین اضافه کرد: این فعالیت هسته‌ای در کشور جمهوری اسلامی ایران رویکرد نظامی و کاربرد بمب هسته‌ای نخواهد داشت ولی با این وجود ابر قدرت‌ها و استکبار جهانی با پیشرفت هسته‌ای ملت ایران مخالفت می‌کنند.

وی تأکید کرد: ما ملت آزاد، مستقل و با اراده‌ای هستیم که در تعیین سرنوشت خود نیز غربی‌ها از این اراده و الگو‌گیری ملت ایران هراس دارند.

امام جمعه موقت قزوین بیان داشت: بیداری اسلامی نیز آمریکا و استکبار جهانی را به وحشت انداخته است و این کشور جنایتکار در صدد است تا این بیداری اسلامی را به انحراف بکشاند.

باریک‌بین با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا اظهار داشت: وقتی آمریکا منافع خود را با بروز انقلاب اسلامی در خطر دید و از به تاراج بردن داشته‌های این ملت مأیوس شد به قطع رابطه سیاسی و اقتصادی با ایران اقدام کرد.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: هوشیاری ملت و مسئولان در زمینه دشمن‌شناسی از اهمیت خاصی مطرح است که باید مورد توجه قرار گیرد تا با حضور با بصیرت همه مردم در تمام عرصه‌ها و به خصوص انتخابات پیش رو که حماسه بزرگ سیاسی است توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

باریک‌بین تأکید کرد: اتحاد و تبعیت از رهبری دو اصل اساسی برای پیروزی بر دشمنان است که باید همواره مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: هرگاه اراده، همدلی و همبستگی ملت ایران با یکدیگر همراه باشد هیچ قدرتی حتی کشنده‌ترین سلاح‌ها نیز نمی‌تواند در برابر اراده این ملت مقاومت کند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: تمام اقشار و جناح‌های سیاسی و همه اقشاری که دل در گرو ایران اسلامی و ارزش‌های آن دارند باید با حضور گسترده خود در انتخابات یک بار دیگر به بدخواهان ملت بفهمانند که ملت ایران همیشه در صحنه بوده و خواهد بود و ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات یک بار دیگر حماسه سیاسی را در تاریخ ایران رقم می‌زند.

باریک‌بین در ادامه با اشاره به هفته سلامت و تقدیر از زحمات پزشکان و زحمتکشان در این عرصه تأکید کرد: مسئولان بهداشتی کشور باید در مقوله ورزش اقداماتی را انجام دهند تا با توجه به ماشینی شدن زندگی امروز و ورود ابزار صنعتی به زندگی اهمیت ورزش بیش از پیش در زندگی مردم جاری شود.

انتهای پیام/2667/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول