اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 281 متقاضی ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته افزون بر 281 نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 281 متقاضی ایثارگر

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تبریک سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: حوزه تعاون از حوزه‌های فعال این بنیاد در سال 91 بود، به طوری که در زمینه‌های اشتغال و معرفی تسهیلات مشاغل خانگی و سایر موارد، اقدامات شایان توجهی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته افزون بر 430 نفر برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: افراد متقاضی تسهیلات تا سقف 100 میلیون ریال وام دریافت کردند.

امیری ادامه داد: در سال گذشته نیز افزون بر 281 نفر برای دریافت تسهیلات 50 میلیون ریالی مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از صدور 300 فقره مجوز مشاغل خانگی به ایثارگران خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد 335 نفر برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف معرفی شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در این استان، افزود: این طرح به‌ منظور دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اجرا شد، به طوری که در طول یک سال گذشته حدود 6 هزار و 375 دیدار از خانواده شهدا صورت گرفت.

امیری انجام 7 هزار و پنج مددکاری ویژه جامعه هدف این بنیاد را از دیگر اقدامات بنیاد شهید در سال گذشته برشمرد و اذعان داشت: از این تعداد، 6 هزار و 922 نفر به صورت مددکاری فردی و 83 مورد مددکاری به صورت گروهی اجرا شده است.

وی ابراز داشت: همچنین در یک سال گذشته 2 هزار و 930 نفر نیز در کلاس‌های مشاوره و آموزش خانواده شرکت کردند.

این مسئول با اشاره به میزان وام پرداختی از صندوق شاهد به جامعه ایثارگران، گفت: در مدت یک سال گذشته، یک هزار و 593 مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است که از این تعداد 862 مورد به خانواده معظم شهدا و 731 مورد به ایثارگران پرداخت شده است.

انتهای پیام/68006/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول