اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بهار:

کل اعتبارات مشاغل خانگی بهار 106 میلیارد ریال است

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد بهار گفت: کل اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی شهرستان بهار بیش از 106 میلیارد ریال است که تاکنون بیش از 34 میلیارد ریال توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

کل اعتبارات مشاغل خانگی بهار 106 میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد بعدازظهر امروز در نشست رؤسای بانک‌های شهرستان بهار  اظهار داشت: توسعه اشتغال و ایجاد طرح‌های تولیدی در این شهرستان از برنامه‌های اصلی کمیته امداد بوده که در این راه نیازمند همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها است.

 وی ادامه داد: اشتغال، خودکفایی، اجرای کارهای فرهنگی و خروج خانواده‌ها از فقر یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد در طول چند سال گذشته بوده است.

معاون فرماندار بهار پشتیبانی از مستمندان و نیازمندان مستحق را جزو اهداف و سیاست‌های نخستین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) عنوان و خاطرنشان کرد: در این میان نباید از زحمات کارکنان این نهاد مقدس غافل شد که واسطه حرکت‌های خیرخواهانه مردم می‌شوند و اجر و پاداش آنان نیز نزد خداوند کمتر از خیران و حامیان فقرا نیست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهار ابراز داشت: کل اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی بیش از 106 میلیارد ریال است که تاکنون بیش از 34 میلیارد ریال توسط بانک‌ها پرداخت شده که برای یک هزار و 185 نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار نیز بیان داشت: پرداخت وام کارگشایی به 674 نفر با اعتباری بالغ بر 331 میلیون تومان و پرداخت تسهیلات خودکفایی و اشتغال به تعداد 41 نفر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 770 میلیون تومان از فعالیت‌های امسال این نهاد بوده است.

عیسی شهبازی اضافه کرد: کل اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی بیش از 106 میلیارد ریال است که تاکنون بیش از 34 میلیارد ریال توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان نیز گفت: این نهاد در زمینه کارانگیزی و ثبت در سامانه اشتغال رتبه نخست و در کاریابی و آموزش رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

قاسم یارمحمدی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از سال 64 تاکنون برای 48 هزار خانوار زیرپوشش شغل ایجاد کرده که از این تعداد، ایجاد 14 هزار شغل در سال گذشته بوده است.

وی نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی را یکی از برنامه‌های این نهاد ذکر کرد و افزود: در سال جاری 92 هزار نفر روز نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی انجام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان اضافه کرد: کل اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی استان 74 میلیارد و 400 میلیون تومان است که تاکنون 60 میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شد و از این مبلغ 30 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاها تاکنون هفت هزار شغل ثبت شده است. 

یارمحمدی تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد استعدادسنجی، شناسایی، هدایت، مشاوره شغلی، آموزش فنی و حرفه‌ای و اعطای تسهیلات و نظارت انجام می‌شود.

وی گفت: امسال هشت هزار نفر از خانواده‌های زیرپوشش، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را گذرانده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان در پایان اذعان داشت: هفت هزار نفر از خانوارها در سال گذشته و امسال خودکفا شده‌اند.

انتهای پیام/2499/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول