اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد

لزوم توجه مسئولان به مشاغل خانگی و بنگاه‌های زود بازده

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم حمایت و توجه هرچه بیشتر مسئولان به طرح‌های مشاغل خانگی و بنگاه‌های زود بازده تاکید کرد.

لزوم توجه مسئولان به مشاغل خانگی و بنگاه‌های زود بازده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی سه شنبه شب با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و به ریاست معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه پس از توضیحات مدیران دستگاه‌ها و اظهارات مدیران عامل بانک‌های استانی، معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی در سخنانی اظهار داشت: نهادها باید برای ارائه تسهیلات به طرح‌های زودبازده و مشاغل خانگی تلاش بیشتری داشته باشند و این به دلیل اهمیت موضوع چنین مشاغلی در جامعه است.

غلامرضا دیزج‌نژاد ادامه داد: در برخی مناطق روستایی و حتی در مناطق شهری مردم برای ایجاد شغل تنها به مشاغل خانگی روی می‌آورند و در این میان حقوق اقشار کم درآمد و ناتوان پایمال نمی‌شود.

وی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی، عنوان کرد: بر اساس این اصل باید تسهیلات لازم برای ایجاد شغل در بخش خصوصی ارائه شود و مشاغل خانگی و بنگاه‌های زودبازده یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی هستند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی ضمن تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از طرح‌های زودبازده گفت: بانک‌های عامل باید برای ارائه تسهیلات به این طرح‌ها تلاش کنند، چرا که در این میان ممکن است ایجاد هرگونه شغل جدید موجب نجات خانواده‌ها از فروپاشی باشد.

وی ابراز داشت: ورود نهادهای مختلف همانند شهرداری‌ها به حوزه عمران و خدمات شهری می‌تواند زمینه ساز توجه مردم به مباحث اشتغال آفرینی شود، چرا که یکی از مباحث زیربنایی در بخش خصوصی وجود زیرساخت‌های مناسب است.

دیزج‌نژاد تصریح کرد: افزایش سرعت کارهای مربوط به ارائه تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی از درخواست‌های استاندار و مسئولان ارشد است که باید در تمام مراتب کاری به آن توجه شود.

انتهای پیام/61003/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول