اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد

ثبت 890 تعاونی در بخش کشاورزی خوزستان/ ثبت‌نام 4 هزار نفر در بخش مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر 890 تعاونی در بخش کشاورزی ثبت سامانه شده‌اند، گفت: همچنین 4 هزار و 400 نفر در بخش مشاغل خانگی در سامانه به ثبت رسیده‌اند.

ثبت 890 تعاونی در بخش کشاورزی خوزستان/ ثبت‌نام 4 هزار نفر در بخش مشاغل خانگی

سید خلف موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تاکنون 56 هزار و 716 نفر برای اشتغال در بخش کشاورزی در سامانه ثبت نام کرد‌ه‌اند که از این تعداد 49 هزار و 649 نفر واجد شرایط هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 890 تعاونی در بخش کشاورزی ثبت سامانه شده‌اند، افزود: همچنین 4 هزار و 400 نفر در بخش مشاغل خانگی در سامانه به ثبت رسیده‌اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان از افزایش میزان جذب تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه خاطرنشان کرد: در این مدت 300 طرح در بانک‌ها با تسهیلات 873 میلیارد و 807 میلیون ریال تایید شد که ظرفیت اشتغالزایی آن‌ها یک هزار و 585 فرصت شغلی است.

وی اضافه کرد: در همین بازه زمانی 290 طرح به مرحله عقد قرارداد با بانک‌های عامل رسیده‌اند که مبلغ اعتبار آنها 698 میلیارد و 567 میلیون ریال و میزان اشتغالزایی آن‌ها یک هزار و 430 فرصت شغلی است.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خوزستان میزان تعهد اشتغال استان را بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال در سال جاری 131 هزار و 422 فرصت شغلی جدید برشمرد و گفت: دستگاه‌های مرتبط تاکنون توانسته‌اند بیش از 98 هزار 500 شغل جدید در سامانه رصد اشتغال به ثبت برسانند که می‌توان گفت 75 درصد از تعهد اشتغال استان تحقق یافته است.

وی همچنین به وضعیت طرح مشاغل خانگی استان اشاره کرد و افزود: تا اواخر دی ماه 27 هزار و 312 پرونده مشاغل خانگی دریافت و مجوز آنها صادر شده است که از این تعداد 23 هزار و 26 متقاضی زن و 4 هزار و 286 متقاضی مرد هستند.  

انتهای پیام/72001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول