اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام دهگلان خبر داد

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 450 مددجوی دهگلانی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام‌ خمینی دهگلان گفت: امسال 450 نفر از مددجویان زیر پوشش این کمیته در شهرستان دهگلان از تسهیلات مشاغل خانگی بهره‌مند شدند.

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 450 مددجوی دهگلانی

زعفر قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان با تشریح عملکرد کمیته امداد امام خمینی دهگلان در سال 91 اظهار کرد: پرداخت جهیزیه و هزینه تحصیل،احداث و تعمیر مسکن مددجویان،پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار، پرداخت هزینه‌های درمانی و پرداخت وجوه مساعدتی به مددجویان تحت پوشش از برنامه‌های اجرا شده در سال‌جاری توسط کمیته امداد در شهرستان دهگلان بوده است.

وی گفت: در مورد ایجاد فرصت‌های شغلی در سال جاری از محل منابع بانکی و اعتبارات کمیته امداد، 450 مورد تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد دهگلان تصریح کرد: در بحث توسعه مشارکت‌های مردمی، جمع‌آوری زکات، درآمد صدقات و برگزاری جشن‌های نیکوکاری نیز اقدامات مثبتی در سال‌جاری انجام شده است.

وی به برکات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان قریب به 175 واحد مسکونی برای مددجویان احداث و یا تعمیر کلی شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دهگلان در بخش دیگری از این گفت‌وگو گفت: برابر سیاست‌های کلان شورای مرکز کمیته امداد و سند چشم انداز 20 ساله، این نهاد تصمیم گرفته که اعتبارات رسیدگی به محرومین را از محل منابع درآمدهای مشارکت‌های مردمی افزایش دهد.

وی در پایان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: کمیته امداد مطمئن‌ترین مکان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی است و از همه هموطنان نوع‌دوست انتظار می‌رود با شرکت در جشن نیکوکاری شادی‌های خود را با همنوعان بی‌بضاعت خود تقسیم نمایند.

انتهای پیام/79013/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول