اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آوج:

کار در بهزیستی علاقه وافر را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آوج گفت: کار در نهاد بهزیستی همواره علاقه وافر را می‌طلبد.

کار در بهزیستی علاقه وافر را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، آیین تودیع و معارفه مسئول جدید اداره بهزیستی شهرستان آوج با حضور مسئولان سازمان بهزیستی استان قزوین، مصطفی متولی معاون فرماندار آوج و تعدادی از مسئولان شهرستان در سالن جلسات اداره بهزیستی آوج برگزار شد.

مصطفی متولی در این مراسم با ابراز خرسندی از زحمات کریمی مسئول سابق اداره بهزیستی آوج اظهار داشت: کار در نهاد بهزیستی همواره عشق و علاقه وافر را طلبیده و تنها مدیری در این عرصه موفق و سربلند است که بهزیستی را همانند منزل دوم خویش دانسته و عاشقانه درد جامعه زیر پوشش را مانند درد خانواده خویش به حساب آورد.

معاون فرماندار آوج افزود: فردی که در نهاد بهزیستی خدمت‌رسانی می‌کند لازم است بداند که رابطه و فاصله، سلامت و معلولیت به یک مو بند بوده و به همین خاطر این کار امری خطیر و حساس است.

وی پیرامون اجر و پاداش اخروی برای کمک به معلولان ابراز داشت: تنها زمانی می‌توان درد معلول و نیازمند را درست احساس کرد که خویش را جای شخص مذکور فرض کرده و دنیا را با دید وی مشاهده کرد.

معاون فرماندار شهرستان آوج در خصوص فعالیت بهزیستی در حوزه معلولان تصریح کرد: با توجه به فعالیت بهزیستی در زمینه حمایت از قشر معلول جامعه لازم است نهاد‌های دیگر نیز به این نهاد کمک کرده و یاری برسانند.

متولی ادامه داد: مسئله معلولان و افراد نیازمند لازم است تا با درایت و برنامه‌ریزی در سطح شهرستان تداوم یافته و موضوع توانمندسازی نیز که جزو اهداف سازمان بهزیستی به حساب می‌آید با جدیت دنبال شود.

وی به خدمات دولت‌های نهم و دهم در بخش بهزیستی اشاره کرد و گفت: از ابتدای آغاز دولت‌ نهم تا به امروز تحولات و فعالیت‌های زیادی در زمینه خدمت‌رسانی به معلولان انجام شده است.

معاون فرماندار آوج تصریح کرد: شهرستان آوج در انجام کمک‌های موردی به معلولان سهم بالایی را در این حوزه تاکنون به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول