اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی سوادکوه:

200 معلول سوادکوه به حمایت بهزیستی نیاز دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی سوادکوه با اشاره لزوم حمایت از 200 معلول در سوادکوه گفت: این افراد با روال اداری موجود، زیر پوشش بهزیستی قرار ندارند.

200 معلول سوادکوه به حمایت بهزیستی نیاز دارند

حاتم دادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و مدیریت همه جانبه برای حمایت بیشتر از خانواده‌های بهزیستی، گفت: محرومیت شهرستان سوادکوه و توجه به حمایت از اقشار آسیب‌پذیر باید در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

رئیس اداره بهزیستی سوادکوه به وجود یک هزار و 700 پرونده ویژه معلولان و دریافت خدمات مستمر برای 570 نفر و غیر مستمر و موردی برای سایران اشاره کرد و افزود: شاهد حضور 200 معلول شدید یا نیمه شدید در سوادکوه هستیم که نیاز به پوشش مناسبی برای آنان وجود دارد.

وی افزود: با روال کاری موجود و لزوم بازتوانی سالانه 10 خانوار و اختصاص 100 میلیون ریال تسهیلات، جایی برای پوشش 200 معلول شدید و نیمه شدید در سوادکوه وجود ندارد.

دادمهر از حضور 230 خانوار بی‌سرپرست، بد سرپرست و یا دارای سرپرست معلول در سوادکوه خبر داد و یادآور شد: یک هزار و 930 خانوار زیر پوشش حمایتی اداره بهزیستی سوادکوه قرار دارند.

رئیس اداره بهزیستی سوادکوه از بازدید کمال علیپور نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و معاون فرماندار سوادکوه از هشت خانواده دارای سه تا پنج معلول سوادکوهی خبر داد و گفت: با هماهنگی کمال علیپور مبلغ 100 میلیون ریال برای حمایت از خانواده‌های ویژه زیر پوشش بهزیستی به حساب مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی سوادکوه واریز شده است و تلاش برای حمایت بیشتر از این افراد پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/86015/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول