اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب رتبه چهارم

بهزیستی سهمیه قم را در لیگ برتر گلبال حفظ کرد

خبرگزاری فارس: تیم گلبال بهزیستی قم نتوانست عنوان قهرمانی لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور را کسب کند، اما سهمیه قم در این رقابت‌ها را حفظ کرد.

بهزیستی سهمیه قم را در لیگ برتر گلبال حفظ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال رقابت‌های لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور به منظور تعیین قهرمان سال 1391 با شرکت شش تیم برگزار شد و مدعیان قهرمانی به صورت رفت و برگشت بازی‌های خود را برگزار کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن گلبال فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشورمان، دیدارهای فصل جاری لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور همچون فصل قبل با شرکت شش تیم به انجام رسید و تیم‌ها در دو مرحله با یکدیگر مسابقه دادند.

دیدارهای دور رفت در آبان ماه سال جاری به میزبانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم به انجام رسید و تیم‌ها در مدت دو روز در سالن ورزشی شهید طاهریان منطقه آزادگان قم برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به مصاف هم رفتند.

چهار ماه بعد بر اساس برنامه جدید فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشورمان، دیدارهای دور برگشت لیگ برتر گلبال مردان کشور به میزبانی هیئت خوزستان به انجام رسید و تیم‌ها در شهرک نفت اهواز بازی‌های خود را برگزار کردند.

این در حالی است که تیم‌های گلبال تهران، شهید مهرانی، بهزیستی قم، مناطق نفت‌خیز جنوب، پرسپولیس تهران و هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان در لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور حضور داشتند و سرانجام تیم مناطق نفت‌خیز جنوب قهرمان این دوره لقب گرفت.

تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در حالی به مقام قهرمانی مسابقات سوپر لیگ گلبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور دست یافت که طبق برنامه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، مرحله برگشت نهمین دوره این مسابقات با حضور شش تیم به مدت دو روز در سالن مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

با توجه به اینکه تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در دور رفت رقابت‌ها به میزبانی قم نیز قهرمان شده بود، بدین ترتیب در پایان و در مجموع بازی‌های رفت و برگشت، بالاتر از پنج مدعی دیگر با کسب 24 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین تیم پرسپولیس تهران نیز با به دست آوردن 21 امتیاز عنوان دوم را به خود اختصاص داد، هیئت نابینایان تویسرکان نیز با 14 امتیاز در سکوی سوم قرار گرفت و بهزیستی قم چهارم شد، ضمن اینکه مقام پنجم به تیم گلبال شهید مهرانی رسید و این تیم به پلی آف راه یافت و تیم تهران به لیگ دسته اول گلبال کشور سقوط کرد.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول