اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیر گچسارانی صورت گرفت

توزیع 200 بسته مواد غذایی در میان مددجویان بهزیستی گچساران

خبرگزاری فارس: با کمک خیر گچسارانی 200 بسته مواد غذایی در میان مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

توزیع 200 بسته مواد غذایی در میان مددجویان بهزیستی گچساران

سید مهران کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی بهزیستی تلاش برای رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد است.

وی افزود: بهزیستی به مددجویان و جامعه هدف خود در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف خدمات متنوعی را به آنان ارائه و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی گچساران خاطر نشان کرد: اکنون در آستانه عید نیازمندان و مددجویان چشم انتظار کمک‌ نهادهای حمایتی هستند و در همین راستا بهزیستی خدماتی را تاکنون به آن‌ها ارائه داده و در تلاش است که در روزهای مانده به ایام نوروز این خدمات‌رسانی را افزایش دهد.

کشاورز از توزیع 200 بسته مواد غذایی میان نیازمندان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی گچساران خبر داد و ادامه داد: این تعداد بسته مواد غذایی با کمک یکی از خیران گچسارانی تهیه شده و جا دارد از وی تشکر کنیم.

وی اقلام این بسته‌های مواد غذایی را شامل برنج، ماکارونی و رب گوجه عنوان کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم که به‌زودی 200 بسته مواد غذایی دیگر تهیه و آن‌ها را در میان مددجویان زیر پوشش بهزیستی گچساران توزیع کنیم.

رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در آستانه ایام نوروز از عهده تأمین مایحتاج خانواده خود به دور هستند و همین موضوع بهزیستی را به عنوان یک نهاد حمایتی وادار می‌کند که تلاش و گام‌های بیشتری در راستای رفع نیازها و مشکلات آن‌ها بردارد.

کشاورز نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر، معلولان جسمی و حرکتی، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و مردان از کار افتاده را از جمله گروه‌های هدف بهزیستی عنوان کرد.

وی یادآور شد: بهزیستی ماهانه به خانوارهای یک، دو، سه، چهار و پنج نفره به ترتیب مبلغ 400، 450، 550، 600 و 750 هزار ریال به عنوان مستمری پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/82010/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول