اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد

فعالیت بهزیستی گیلان در تعطیلات نوروز 92

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی گیلان از فعالیت این نهاد در تعطیلات نوروز 92 خبر داد.

فعالیت بهزیستی گیلان در تعطیلات نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیانوش کوچکی‌نژاد امروز در جلسه بهزیستی استان با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته این نهاد برای تعطیلات نوروز، اظهار کرد: در ایام نوروز اورژانس اجتماعی بهزیستی استان در تمام اوقات شبانه‌روز فعال است.

وی ادامه داد: در صورتی که اورژانس اجتماعی با مواردی از آسیب‌های اجتماعی مانند خودکشی، کودک آزاری، خشونت‌های خانگی مواجه شود و یا شهروندان با خط تلفن 123 تماس بگیرند نسبت به رسیدگی موضوع اقدام می‌کنند.

وی گیلان را از استان‌های مهمانپذیر خواند و تصریح کرد: ساماندهی اموری که به چهره استان خدشه وارد کند جزو برنامه‌های بهزیستی با همکاری دیگر ارگان‌هاست.

مدیرکل بهزیستی درباره ساماندهی متکدیان اذعان کرد: در زمینه جمع‌آوری متکدیان دیگر نهادها و سازمان‌ها باید فعالیت کنند اما بیماران روانی مزمن، سالمندان بدون مکان و کودکان کار را بهزیستی ساماندهی می‌کند.

وی از فعالیت مهدهای کودک با نظارت بهزیستی در ایام نوروز خبر داد و یادآور شد: فعالیت این مهدها به منظور رفاه خانواده‌ها به ویژه والدین شاغل از پنجم فروردین ماه 92 آغاز می‌شود.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه گیلان دارای 480 مهد کودک با نظارت بهزیستی است، افزود: مدیران مهدها باید به آموزه‌های دینی و مذهبی درباره نوروز توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مراکز شبانه‌روزی بهزیستی شامل دولتی، خصوصی و خیریه مانند مراکز توان بخشی که از معلولان نگهداری می‌کنند، در ایام عید باز است.

به گفته مدیرکل بهزیستی گیلان، این استان دارای 66 مرکز ارائه خدمات توان بخشی شبانه‌روزی، روزانه و ویزیت در منزل است که به بالغ بر چهار هزار نفر از معلولان خدمات ارائه می‌دهد.

وی از مردم نیکوکار استان خواست در ایام عید نوروز با بازدید از مراکز توان‌بخشی موجبات شادی معلولان و سالمندان را فراهم آورند.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول