اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی عنوان کرد

لزوم همکاری با بهزیستی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: بهزیستی به تنهایی در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موفق نخواهد بود و برای موفقیت در این مهم نیازمند همکاری سایر دستگاه‌‌ها است.

لزوم همکاری با بهزیستی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رضا ربیعی پیش از ظهر امروز در بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی استان اظهار داشت: نقش و جایگاه بهزیستی در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی به عنوان نهادی تخصصی با بهره‌گیری از توان نیروهای کارشناسی در حوزه‌های مختلف در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کند که برای موفقیت در این طرح نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: شناسایی آسیب‌های اجتماعی شایع و در حال شیوع از طریق برنامه اورژانس اجتماعی صورت می‌گیرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی نیز به همکاری سایر دستگاه‌ها برای تعاملات بیشتر و قوت بخشی بازدیدهای دوره‌ای از مراکز بهزیستی و تاثیر آن در تصمیم‌گیری‌های قضات، تاکید کرد و گفت: بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند از عهده برخی کارها برآید و باید دوستان قضات به نحو احسن نهایت همکاری را با بهزیستی برای انجام امور داشته باشند.

ابوالفضل مجدد افزود: بهزیستی تمام تلاش خود را در بحث فرزندخواندگی و ساماندهی کودکان، برای بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده انجام می‌دهد و مسلما دادگستری در این زمینه، نقش مثمر ثمری خواهد داشت.

وی گفت: تعامل و رایزنی تصمیمات اتخاذ شده در دادگستری، برای پیشبرد سیاست‌های بهزیستی در پیشگیری و جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام گرفته از مراکز تحت نظارت سازمان، حجم زیاد و کار دشوار پرسنل خدوم بهزیستی را موضوعی قابل توجه دانست و  بیان داشت: کارکنان بهزیستی وظیفه خطیر و سنگینی بر عهده دارند که بدون شک اجر معنوی بسیاری را از خداوند دریافت خواهند کرد.

در این برنامه مراکز اورژانس اجتماعی، کاهش طلاق، پایگاه خدمات اجتماعی و مرکز مداخله در بحران بهزیستی استان مرکزی مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/87003/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول