اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بهمئی:

خدمات کمیته امداد و بهزیستی در بهمئی شایسته تقدیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بهمئی نهادهای حمایتی چون بهزیستی و کمیته امداد را از دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب دانست و گفت: خدمات کمیته امداد و بهزیستی در بهمئی شایسته تقدیر است.

خدمات کمیته امداد و بهزیستی در بهمئی شایسته تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الاسلام سید محمدلطیف تقوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: سخنان مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان خبرگان روح امید در بین مردم را صد چندان کرد.

امام جمعه موقت بهمئی ادامه داد: مردم باید خوشبین به وضعیت حال کشور باشند چراکه ایران از ثروتمندترین کشورهای دنیا به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: منابع نفت و گاز ما با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از 350 سال برای ملت جوابگو بوده و ما به مراتب در همه زمینه‌ها توان خود را به لطف متخصصان کشور به دنیا ثابت کرده‌ایم.

امام جمعه موقت بهمئی با تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: صابری با قرار دادن کارگروه‌های بررسی وام‌های معوقه چند صد میلیونی در استان لطف فراوانی نسبت به قشر ضعیف و اشتغالزایی کردند.

تقوی با اشاره به 22 اسفندماه، سالگرد تأسیس بنیاد شهید گفت: سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به جامعه ایثارگری تبریک گفته و از خدمت‌گزاران در این نهاد انقلابی تقدیر و تشکر می‌کنیم چراکه وظیفه این خادمان به گفته مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهیدان است و کم‌تر از شهادت نیست.

وی خطاب به نهادهای امدادی افزود: این نهادها که شامل کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی می‌شود قدم‌های مفیدی برای استان خصوصاً شهرستان بهمئی برداشته‌اند و کمک‌های بی‌شائبه این نهادها وضعیت بسیاری از خانواده‌های نیازمند را تغییر داده است.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول