اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های استان مرکزی:

بهزیستی مسئول ساماندهی تمام ناهنجاری‌های جامعه نیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل زندان‌های استان مرکزی گفت: مسئول ساماندهی تمام ناهنجاری‌های جامعه سازمان بهزیستی نیست و این فکر غلط باید از اذهان عموم پاک شود.

بهزیستی مسئول ساماندهی تمام ناهنجاری‌های جامعه نیست

به گزارش  خبرگزاری فارس از اراک خشایار جمشیدی بعد از ظهر امروز در بازدید از مراکز امور آسیب دیدگان اجتماعی زیر پوشش بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: بهزیستی با حجم گسترده‌ای از خدمات روبه روست و نباید از این نهاد انتظار داشت با اقدامات خود ناهنجاری‌های موجود در جامعه را ساماندهی کند.

وی تصریح کرد: مسائل اجتماعی در یک روز به وجود نمی‌آید که یک روزه نیز حل شود، سازمان زندان‌ها و سازمان بهزیستی هر دو در یک حلقه مشترک قرار گرفته‌اند، چه بسا افراد بی سرپرست و علی‌الخصوص کودکان کار، مورد حمایت قرار نگیرند و در آینده سر از زندان‌ها در بیاورند.

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی تاکید کرد: وظیفه هر دستگاهی است که در ارائه خدمات به مشاوران و مددکاران این سازمان کمک کند.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر سایر مسئولان نهادهای حمایتی و اجتماعی از افراد بی سرپرست و بد سرپرست شد و از آمادگی اداره کل زندان‌ها برای کمک به بهزیستی و برپایی همایش مشترک پیرامون آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.

رضا ربیعی  مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز طی سخنانی از توجه مدیر کل و مجموعه زندان‌های استان به فعالیت‌های سازمان بهزیستی قدردانی کرد و بهزیستی را آماده دریافت نقطه نظرات کارشناسی مددکاران و روانشناسان اداره کل زندان‌ها دانست.

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی به همراه هیئت همراه از قسمت‌های مختلف مراکز امور آسیب دیدگان اجتماعی، اورژانس اجتماعی 123، خدمات اجتماعی سیار و مرکز مداخله در بحران‌های فردی و اجتماعی و مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق و مرکز مشاوره تلفنی 1480 بازدید کرد.

انتهای پیام/87005/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول