اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

رئیس جدید بهزیستی قروه معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید بهزیستی شهرستان قروه با حضور فرماندار، نماینده مجلس و مدیرکل بهزیستی کردستان معرفی شد.

رئیس جدید بهزیستی قروه معرفی شد

به گزارش خبرگزاتری فارس از قروه، مدیرکل  بهزیستی کردستان ظهر امروز در این نشست از پرداخت 3 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات اشتغال خانگی و کسب و کار خرد به 104 نفر از مددجویان این نهاد در شهرستان قروه خبر داد و گفت: 25 نفر از مددجویان این نهاد نیز برای دریافت تسهیلاتی در مجموع به میزان 2 میلیارد ریال به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی شده‌اند.

سیدصباح قریشی با اشاره به جمع‌آوری 2 میلیارد و 210 میلیون ریال مشارکت‌های نقدی، غیرنقدی و خدماتی از خیرین قروه در سال‌جاری گفت: در این مدت 960 میلیون ریال برای تامین مسکن مددجویان و معلولان و 630میلیون ریال برای کمک هزینه تامین جهیزیه به 63 مددجو پرداخت شده است.

وی با اشاره به فعالیت 5 مرکز در حوزه درمان اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نیز 5 مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان در قروه گفت: شهرستان قروه پس از سنندج بیشترین آمار مراکز نگهداری معلولان را داراست که این مطلب نشان دهنده علاقه‌مندی مردم این شهرستان به انجام کارهای خیر و نیک است.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با بیان اینکه کار سازمان‌های خدماتی و رفاهی باید توام با نوع‌دوستی، عشق و علاقه خاص نسبت به افراد توانخواه باشد گفت: مهمترین اصل در نهادهای حمایتی تکریم انسانی و حفظ کرامت و احترام افراد مددجو است.

حامدقادرمرزی افزود: باید تلاش شود تا طرح مناسب‌سازی اماکن عمومی برای افراد معلول به صورت دقیق و کارشناسانه و با سرعت در سطح شهرها انجام گیرد.

فرماندار قروه هم در این نشست از بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی ارزشمند نام برد که در راستای توانبخشی به معلولان و حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کند.

محمدرسول شیخی‌زاده در پایان رمز پیشبرد امور را همکاری و تعامل همه جانبه کارکنان با مدیر برشمرد و افزود: اخلاق حسنه، درستکاری و تجربه از ویژگی‌های بارز یک مدیر موفق است.

در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات باقر کرمی سرپرست پیشین بهزیستی قروه، حسین رسولی به عنوان رئیس جدید این نهاد برگزیده و معرفی شد.

انتهای پیام/79009/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول