اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

حلقه‏های صالحین در بهزیستی استان سمنان تقویت می‏شود

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: با تدابیر اتخاذ شده، حلقه‏های صالحین در بهزیستی استان سمنان تقویت می‏شود.

حلقه‏های صالحین در بهزیستی استان سمنان تقویت می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، حسن سعدالدین رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان امروز با حضور در اداره کل بهزیستی استان سمنان، با حجت‏الاسلام علی پهلوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل جدید بهزیستی استان سمنان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار که اعضای بسیج بهزیستی سمنان نیز در آن حضور داشتند، فرمانده پایگاه بسیج رمضان بهزیستی استان و جانشین مدیرکل، به برگزاری جلسات مختلف با حضور مسئولان پایگاه‏های اداری، جذب نیرو و عضویت در پایگاه بسیج رمضان به عنوان اقدامات انجام شده در سال 91 اشاره کرد.

علیرضا ایزدپور ضمن اشاره به جلسات شجره طیبه صالحین، از برپایی نمایشگاه به مناسبت 9 دی ، روز بصیرت و میثاق با ولایت و برگزاری زیارت عاشورا به همراه سخنرانی و مداحی در ایام محرم با همکاری روابط عمومی خبر داد.

وی گفت: در هفته دفاع مقدس، مجموعه‏ای از کتاب خاطرات مقام معظم رهبری به همراه نرم‏افزار چند رسانه‏ای ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، به همکاران بهزیستی استان سمنان تقدیم شد.

جانشین مدیرکل بهزیستی استان سمنان همچنین نصب پیام مقام معظم رهبری به مناسبت‏های مختلف در تابلوی اعلانات و شرکت سرگروه‏های حلقه‏های صالحین در جلسات ماهانه بسیج ادارات را از دیگر اقدامات پایگاه رمضان بهزیستی استان اعلام کرد.

انتهای پیام/2249/ع/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول