اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

8 مرکز بهزیستی تعمیر، تکمیل و تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تا 15 فروردین هشت مرکز نگه‌داری افراد تحت پوشش بهزیستی تعمیر، تکمیل و تجهیز می‌شود.

8 مرکز بهزیستی تعمیر، تکمیل و تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در مراسم نسیم مهربانی گلریزان در مجتمع فرهنگی 9دی بوشهر در جمع خیرین و کارکنان بهزیستی گفت: هرچند تخصیص اعتبارات عمرانی امسال کاهش چشمگیری داشت ولی در پرداخت اعتبارات برخی از دستگاه‌ها از جمله بهزیستی توجه خاصی شده است.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات عمرانی امسال 32 درصد است، گفت: با وجود کاهش تخصیص ولی اعتبارات بهزیستی بالای 60 درصد تخصیص یافت.

استاندار بوشهر از تعمیر، تکمیل و تجهیز مراکز نگهداری افراد تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: برای بهره مندی بیشتر افراد تحت پوشش به ویژه معلولان و سالمندان در سال نو از امکانات جدید پنج میلیارد ریال برای هشت مرکز نگه‌داری اختصاص یافته است که لازم است سازمان بهزیستی استان تا 15 فروردین این مراکز را تحویل دهد.

حسنوند خدمت برای افراد نیازمند را باعث افتخار و از تاکیدات دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: کار خیر و کار برای نیازمندان ماندنی و جاودانه است.

تحت پوشش بودن 16 هزار و 400 معلول استان بوشهر

مدیرکل بهزیستی بوشهر نیز با بیان اینکه بیش از چهارهزار و 200 خانوار از خدمات این سازمان حمایتی برخوردار هستند، گفت: این خانوارها  10نفر جمعیت دارند که خدمات متنوع حمایتی، آموزشی، تامین مسکن، اشتغال و توانمندسازی به آنان ارائه می‌شود.

حیدر عزیزنژاد از تحت پوشش بودن 16 هزار و 400 معلول استان خبر داد و افزود: هزینه نگه‌داری هر معلول به‌طور متوسط در ماه 800 هزارتومان است که با توجه به اعتبارات تخصیصی بهزیستی جوابگوی این نیازها نیست.

وی با بیان اینکه معلولین استان شایستگی‌های خود را در عرصه‌های گوناگون نشان داده‌اند افزود: با همین کمک‌های محدود و خدمات حمایتی ناچیز و علیرغم وجود مشکلات در خانواده معلولین، ولی آنان در عرصه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی در جهان، ایران و استان شایستگی‌های خود را نشان داده‌اند.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول