اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند:

شورای فرهنگ عمومی شهرستان تقویت شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند بر لزوم ارائه راهکار در نشست‏های شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند تقویت شود.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی بهرامی عصر امروز در حاشیه برگزاری نشست جمع شماری از مسئولان فرهنگی شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در جلسات شورای فرهنگ عمومی فقط بحث و گفت‏وگو مطرح نیست.

وی ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی باید راهکارهای لازم در خصوص فرهنگ ارائه شود؛ تصمیم‏گیری صورت گیرد و این تصمیمات توسط اعضای شورا به مرحله اجرا برسد.

بهرامی، طرح مباحثی مانند طلاق، آپارتمان‏نشینی و صله‌رحم در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند را موضوعات مورد نیاز منطقه خواند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند اضافه کرد: در جلسات گذشته، مصوباتی به تصویب رسید و مقرر شد که اعضای شورا در گزارش‏هایی درباره ارائه راهکار و عهده‏دار شدن مسئولیت‏ها پیش‏قدم شوند.

وی خواستار ارائه راهکارهایی در مورد دستور جلسات ارسالی از روزهای گذشته شد و افزود: می‏توان در مورد ظرفیت‏ها و توانایی‏های موجود در منطقه اندیشید و راهی عملیاتی برای آنها یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند اضافه کرد: بحث و گفت‏و‏گو در مقدمه کار این جلسات بسیار عالی است؛ اما باید اندیشید که در رابطه با این مسائل چه کاری صورت گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بهرامی تصریح کرد: باید وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و ... در حوزه‏هایی که مورد بحث و گفتمان قرار می‏گیرد، مشخص شده تا شورای فرهنگ عمومی شهرستان تقویت شود.

انتهای پیام/2568‌/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول