اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر کرج تأکید کرد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کرج تا پایان عمر شورای شهر سوم

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر کرج گفت: هم‌اکنون بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در کلانشهر کرج تکمیل شده است اما تعدادی از آنها باقی مانده که تا پایان عمر شوراها این پروژه‌ها نیز تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کرج تا پایان عمر شورای شهر سوم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام عبدالله پورمظاهری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلانشهر کرج با توجه به گستردگی نیازمند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی است لذا باید تمهیدات لازم برای احداث این پروژه‌ها انجام شود.

وی ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه و همچنین احداث تقاطع‌های غیرهمسطح را در این کلانشهر مهم خواند و افزود: 20 تقاطع غیرهمسطح در کرج ایجاد خواهد شد که البته تعدادی از آنها احداث شده است و تعدادی دیگر در دست احداث و بررسی است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به ایجاد پارکینگ‌های مکانیزه اشاره کرد و گفت: کلانشهر کرج تنها یک پارکینگ مکانیزه دارد که توسط بخش خصوصی احداث شده است که با تمهیدات اندیشیده شده هم‌اکنون احداث این پارکینگ‌ها در دست بررسی است.

پورمظاهری افزود: یکی دیگر از اقداماتی که در دور سوم شوراها انجام شد، افزایش سرانه‌های فضاهای سبز است که از هشت به 14 مترمربع رسید.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با جهاد کشاورزی قرار است 30 هکتار زمین در اختیار شهرداری به منظور ایجاد فضاهای سبز در این کلانشهر انجام شود.

* تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در کرج با استانداردها فاصله دارد

پورمظاهری در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در کرج 12 ایستگاه است که با استانداردها فاصله بسیار زیادی داریم، همچنین 13 بازار روز نیز به بهره‌برداری رسیده است.

عضو شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود به ساماندهی رودخانه کرج اشاره کرد و گفت: ساماندهی رودخانه هم‌اکنون در دست اجراست اما شورا و شهرداری به تنهایی نمی‌توانند این پروژه عظیم را انجام دهند لذا بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و حضور این بخش در اجرای این پروژه بسیار ضروری است.

*شورای شهر در عزل و نصب مدیران شهرداری و شهردار نقشی ندارد

این عضو شورای شهر کرج در ادامه سخنان در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر عزل و نصب‌های جدید در حوزه شهرداری کرج گفت: در زمان انتخاب شهردار قبلی کرج اعضای شورای شهر کرج تازه وارد و نامأنوس به امور شهری و شهر کرج بودند.

وی ادامه داد: در این راستا انتصاباتی که هم‌‌اکنون در حوزه شهرداری کرج نیز در حال رخ دادن است، شورای شهر هیچ دخالتی ندارد و شاید تنها مطالبی را به عنوان راهنمایی عنوان کند.

*شورا و شهرداری در بحث ایجاد درآمدهای پایدار شکست خورد

عضو شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود گفت: متأسفانه در طول خدمتگذاری موفق نشدیم در بحث درآمدهای پایدار موفق عمل کنیم لذا باید گفت که ما در این بخش شکست خوردیم لذا امیدواریم شورای شهر در دور چهارم بتواند این نقیصه را برطرف کند.

عضو شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر وجود برخی کاستی و کمبودها در کلانشهر کرج اظهار داشت: مدیریت شهری بر عهده شهردار است و اگر کمبودهایی در این خصوص در شهر احساس می‌شود شهردار وقت باید پاسخگو باشد.

پورمظاهری با بیان اینکه به هر حال در هر حوزه‌ای کم و کاستی‌هایی وجود دارد افزود: تلاش می‌شود تا توسعه و عمران شهری در این کلانشهر به دقت انجام شود.

*عزل و نصب‌های جدید را از طریق پیامک متوجه شدم

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر انتصاب مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها و مدیریت منطقه چهار کرج خاطرنشان کرد: در خصوص عزل و نصب‌های جدید در مدیریت آرامستان‌ها و مدیریت منطقه چهار، دیرتر از همه متوجه شدم و این انتصاب را به صورت پیامک دیدم.

در این نشست قرار بود دیگر  اعضای شورای شهر کرج نیز حضور داشته باشند که متأسفانه هیچ یک از اعضا حضور نداشتند و تنها رئیس شورای شهر در این نشست حاضر شد که پاسخگوی هیچ یک از سئوالات خبرنگاران نبود.

انتهای پیام/2302/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول