اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان همدان خبر داد

تحقق 50 درصدی برنامه جامع 5 ساله شورای شهر همدان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان همدان با اشاره به این‌که شورای شهر همدان در راستای برنامه جامع پنج ساله گام‌های مهمی برداشته است، گفت: در شهر همدان 40 درصد و در استان حدود 50 درصد برنامه جامع پنج ساله محقق شده است.

تحقق 50 درصدی برنامه جامع 5 ساله شورای شهر همدان

علی‌جعفر مهدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: جشنواره شورای شهر و شهرداران ایران با حضور ریاست جمهوری، شورای عالی استان‌ها، اعضای شورای اسلامی و شهرداران از سراسر کشور، کارشناسان شهرداری‌ها، استانداری‌ها و همچنین اساتید برجسته با هدف تجلیل و قدردانی از فعالیت‌های شورا و شهرداران و انتخاب برترین‌های کشوری در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان همدان با بیان این‌که در جشنواره ملی سه محور اساسی، مدیریت بحران، مدیریت شهری و مدیریت شهر و الکترونیک مورد تحلیل قرار می‌گیرد، افزود: هر سه محور برای اعضای شورا مفید و الزامی است و به صورت جدی افراد باید حضور پیدا کنند، خصوصاً در حوزه مدیریت بحران باید تلاش و مسئولیت بیشتر به افراد داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر استان همدان خاطرنشان کرد: به طور قطع برگزاری سمینار و تعامل با شوراها اثر جدی دارد چراکه شوراها حلقه اتصال مردم و مسئولین هستند.

وی با اشاره به این‌که شورای شهر همدان در راستای برنامه جامع پنج ساله گام‌های مهمی برداشته است، یادآور شد: در شهر همدان حدود 40 درصد و در استان حدود 50 درصد برنامه جامع پنج ساله صورت گرفته است.

مهدیان ادامه داد: این برنامه‌ها در حوزه مسائل عمرانی، زیرسازی معابر، پل، کتابخانه و آمفی تئاتر و ... است.

وی اظهار داشت: در راستای مدیریت شهر الکترونیک نیز بر اساس اطلاعاتی که در دست است در شهر همدان حدود 30 تا 40 درصد و در استان بالای 50 درصد برنامه‌ها محقق شده است.

رئیس شورای اسلامی استان همدان با بیان نقش شهرداری‌ها در ارتقای سطح مدیریت خدمات شهری و بهینه‌سازی ساختار آن تصریح کرد: در پایان جشنواره در کنار ارتباط دوسویه شورا و شهرداران به معرفی شهرداران برتر از هر استان می‌پردازیم.

وی ادامه داد: شهردار برتر، تندیس بلورین را دریافت و از بین منتخبان هفت شهردار برگزیده در سطح ملی معرفی می‌شود و تندیس زرین را از دست رئیس جمهور دریافت می‌کند.

مهدیان اظهار داشت: با امید به فعالیت‌های مستمر و سازنده برای ارتقای آبادانی هر چه بیشتر ایران، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.TSDi.ir مراجعه کرده و از طریق پست الکترونیک به نشانی info@ibfi.ir کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول