اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

خراسان‌جنوبی در ارزیابی‌های ملی امن‌ترین استان کشور شناخته شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: در ارزیابی‌های ملی خراسان‌جنوبی امن‌ترین استان کشور شناخته شده است.

خراسان‌جنوبی در ارزیابی‌های ملی امن‌ترین استان کشور شناخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌‌محمد گلستانی‌فر ظهر امروز در مراسم اختتامیه رزمایش پاکسازی نقاط آلوده و آغاز طرح نوروزی که در محل ستاد انتظامی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: عرصه برقراری نظم نماد آمادگی برای خدمت به مردم است.

دشمن امسال هم نتوانست به انقلاب خدشه‌ای وارد کند

وی ادامه داد: سال جاری سالی دارای پر از فراز و نشیب و با وجود به کارگیری تمام توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیروها در داخل کشور دشمن نتوانست به اهداف و منافع خود برسد.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی افزود: با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و با هوشیاری و تدبیر و ایثار همه خدمتگزاران شاهد این هستیم که دشمن در ایجاد کارشکنی و اختلال در مردم موفق نبوده است.

گلستانی‌فر اضافه کرد: امسال خراسان جنوبی یکی از سال‌های خوب به لحاظ امنیتی بوده و در این راستا بسیار عالی عمل کرده است.

خراسان جنوبی با 460 کیلومتر مرز مشترک یک منطقه استراتژیک است

وی تصریح کرد: با اینکه خراسان جنوبی یک استان مرزی و 460 کلیومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد این استان یک منطقه استراتژیک به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی یکی از چهارراه‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود دشمن درجه یک یعنی آمریکا در کنار خراسان جنوبی است اما بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در سطح ملی خراسان جنوبی امن‌‌ترین استان کشور شناخته شده است.

گلستانی‌فر گفت: در ایام نوروز که فرصتی برای تحول انسان و استفاده از آثار تاریخی به جامانده است نیروی انتظامی وظیفه دارد شرایطی را فراهم کند که مردم به نحو مطلوب از این فرصت برای تجدید قوا و روحیه استفاده کنند.

در کنار اقتدار و سعه صدر، نیروی انتظامی رفعت و عطوفت را حفظ کند

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم امنیت و آسایش است و اگر مردم احساس ناآرامی در ایام نوروز کنند از این فرصت نمی‌توانند استفاده کنند لذا نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم باید هوشیار و بیدار باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه پاکسازی و رزمایش برای آگاهی و اقتدار نیروی انتظامی در خراسان جنوبی انجام شده و این رزمایش برای مردم روحیه، امیدواری و احساس آرامش را به ارمغان آورده است.

گلستانی‌فر افزود: در کنار اقتدار و سعه صدر، نیروی انتظامی باید رفعت و عطوفت را حفظ و نگه‌ دارد.

انتخابات عنصر مهمی در تثبیت و اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی است

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات عنصر مهمی در تثبیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی بوده و است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: با تدابیری که برای عدالت و تامین امکانات برای انتخابات انجام می‌شود اقتدار ملی و بین‌المللی حفظ می‌شود.

انتهای پیام/2248/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول