اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

اجرای موفقیت‌آمیز طرح شبنم نیازمند عزم همگانی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای موفقیت‌آمیز طرح شبنم در استان نیازمند عزم همگانی از سوی مسئولان و مردم است.

اجرای موفقیت‌آمیز طرح شبنم نیازمند عزم همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی محمد گلستانی فرد عصر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر تدابیر ویژه‌‌ای برای برخورد با کالای قاچاق در سطح کشور اتخاذ شده است.

وی اجرای طرح شبنم را از مهمترین اقدامات در زمینه برخورد با کالای قاچاق دانست و افزود: برای اجرای موفق این طرح باید تمام دستگاه‌ها به طور هماهنگ با یکدیگر همکاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: باید مزایای استفاده از کالای استاندارد و مضرات استفاده از کالای قاچاق در بین مردم تبیین و شفاف‌سازی شود که اجرای این طرح نیازمند فرهنگ‌سازی در بین آحاد جامعه است.

گلستانی فرد تصریح کرد: مردم امروز نیازمند آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی بیشتر از سوی مسئولان هستند و باید اهداف و مزایای اجرای این طرح در بین مردم فرهنگ‌سازی شود.

وی از برگزاری گردهمایی توجیهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سه استان شرقی کشور در خراسان جنوبی خبر داد و بیان داشت: این گردهمایی توجیهی با حضور استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه زمان برگزاری این گردهمایی آبان ماه امسال است، گفت: این گردهمایی به منظور شناسایی، بررسی و رفع و رسیدگی مشکلات قاچاق کالا و ارز مربوط به این سه استان کشور برگزار می‌شود.

گلستانی فرد هدف از برگزاری این گردهمایی را ایجاد تبادل نظر و شناسایی مشکلات قاچاق کالا و ارز در استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: خرید و فروش سوخت از مهمترین جاذبه‌های بازارچه‌های مرزی استان است و به دلیل تاثیر خرید و فروش سوخت در معاش ساکنان مرزی استان، باید خرید و فروش این کالا به طور صحیح مدیریت شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول