اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

اجرای طرح توسعه کارخانه کویر تایر ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی بر اجرای طرح توسعه کارخانه کویر تایر تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید با جدیت و برنامه‌ریزی اصولی زمینه تحقق این مهم را فراهم سازند.

اجرای طرح توسعه کارخانه کویر تایر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد عصر امروز در حاشیه کمیسیون کارگری استان و بازدید از کارخانه کویر تایر با بیان اینکه توسعه ظرفیت‌های موجود با هزینه کمتر و سرعت بیشتری امکان‌پذیر است، اظهار کرد: هم‌اکنون ایجاد اشتغال جدید هزینه سنگینی برای دولت در پی دارد.

وی بر اجرای طرح توسعه کارخانه کویر تایر تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید با جدیت و برنامه‌ریزی اصولی، زمینه تحقق این مهم را فراهم سازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اجرای طرح توسعه این کارخانه زمینه اشتغال بیش از 650 نفر را فراهم می‌کند، یادآور شد: کویر تایر به عنوان یکی از واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی استان به لحاظ نوع فعالیت، کارکرد اقتصادی و گزارش مالی و تولید ثروت و همچنین ایجاد یک‌هزار و 200 فرصت شغلی پایدار نقش مهمی در اقتصاد استان دارد.

گلستانی‌فرد با اشاره به اینکه از این پس کمیسیون‌های کارگری استان در واحدهای صنعتی و تولیدی استان برگزار می‌شود، گفت: برای نخستین بار این جلسه در کویر تایر تشکیل شده است تا از نزدیک روند خیلی خوب فعالیت‌ها و تولید را در این کارخانه بزرگ صنعتی شاهد باشیم.

انتهای پیام/2248/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول