اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

گفتمان انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با قیام خود در برابر رژیم ستم‌شاهی سبب شکل‌گیری بیداری اسلامی و صدور گفتمان انقلاب اسلامی به جهان شده است.

گفتمان انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی محمد گلستانی‌فرد در مراسم افتتاح پایگاه بسیج اداری در فرمانداری بشرویه اظهار کرد: 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و آثار و برکات آن در استقلال سیاسی کشور به وضوح دیده می‌شود.

وی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام با ایجاد اختلاف و درگیری‌های قومی و تشنج در مناطق مختلف کشور درصدد نابوی نظام برآمدند و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نکردند.

اثرات انقلاب امام خمینی(ره) سبب شکل‌گیری بیداری اسلامی شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در زمان انقلاب نیروهای مردمی در قالب سپاه و بسیج سازماندهی شدند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمام دنیا مسلح شده و با حمایت و پشتیبانی مالی و نظامی به رژیم صدام کمک می‌کردند اما ملت ایران با وجود این جنگ سخت و تحریم‌ها و فشارهای غربی‌ها توانستند جلوی موج تجاوزات دشمن را بگیرند.

گلستانی‌فرد افزود: اثرات انقلاب امام خمینی(ره) سبب شکل‌گیری بیداری اسلامی در دیگر ملل شده و گفتمان انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرده است.

وی یادآور شد: امروزه در قلب اروپا و امریکا مردم علیه سرمایه‌داران به پا خاسته و از نظر محتوا و ماهیت و حتی شکل ظاهری نیز از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می‌کنند.

عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی اذعان داشت: خدمات دولت با وجود تحریم‌های دشمن کم نشده و نظام اسلامی ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام مردم و پیوند محکم بین دولت و مردم به سوی قله‌های ترقی در حرکت است.

گلستانی‌فرد با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار کرد: ایجاد تزلزل در انجام کار و روحیه دوگانگی در مدیران دستگاه ‌های اجرایی و گرایش به جناح ‌های سیاسی یا تشکیلات کاندیداهای خاص بدترین آفت در ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

وی بر عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداها تاکید کرد و افزود: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی این است تا با حفظ ارتباط و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و افزایش روحیه امیدواری به مردم تلاش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندای خراسان‌جنوبی، بسیج را شجره طیبه و از یادگارهای امام راحل دانست و متذکر شد: بسیج متشکل از نیروهای مردمی با اخلاص است که در تمام بخش‌ها و در مقاطع مختلف شاهد حضور و فعالیت بسیج در کشور هستیم.

انتهای پیام/69006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول