اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 دی‌ماه امسال انجام می‌شود

برگزاری یادواره 506 شهید سرباز نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی از برگزاری یادواره 506 شهید سرباز نیروهای مسلح استان در 18 دی‌ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری یادواره 506 شهید سرباز نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ یادواره 506 شهید سرباز نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی از شیوه‌های ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل سوم جامعه است.

وی بر برگزاری هرچه بهتر این یادواره تأکید کرد و افزود: برگزاری این یادواره هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان را می‌طلبد.

*برگزاری یادواره شهید سرباز در تمام استان‌های کشور

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی در این جلسه تصریح کرد: این یادواره در هشت استان با محوریت سپاه، در 10 استان کشور با محوریت ارتش و در 10 استان با محوریت نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

رضا آذریان ادامه داد: در خراسان‌جنوبی نیز این یادواره با محوریت ارشد نظامی آجا برگزار می‌شود.

وی به وجود 506 شهید سرباز در این استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 245 سرباز شهید مربوط به ارتش، 202 شهید مربوط به سپاه و 59 سرباز از شهدای سرباز نیروی انتظامی هستند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی، چاپ کتاب عاشقان عاشورایی، برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی، برگزاری نمایشگاه در حاشیه این یادواره، اجرای دکلمه توسط فرزند یکی از سربازان شهید و انشاء سربازان شهید در مدارس استان را از اهم برنامه‌های جانبی این یادواره عنوان کرد.

انتهای پیام/69002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول