اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

تقویت بخش حقوقی دستگاه‌های اجرایی یک امر ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: تقویت بخش حقوقی دستگاه‌های اجرایی یک امر ضروری است.

تقویت بخش حقوقی دستگاه‌های اجرایی یک امر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای حقوقی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی که به میزبانی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو برگزار شد، به مهم‌ترین مشکلات حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد.

وی با تقدیر از برگزاری منظم جلسات این شورا برگزاری چنین جلساتی را در راستای انسجام‌بخشی دستگاه‌های اجرایی استان مهم عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بررسی مشکلات حقوقی شرکت‌های آب و برق در دستور کار این جلسه شورا قرار دارد، عنوان کرد: جنگ آینده بشر جنگ آب است که به دلیل محدودیت منابع آب رخ می‌دهد.

گلستانی‌فرد افزود: مسئله آب در استان خراسان جنوبی بسیار مسئله‌ای حیاتی و اساسی است چرا که این منطقه با کمبود بارندگی و کاهش منابع زیرزمینی مواجه است و از طرف دیگر توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در این منطقه نیز نیازمند تامین آب واحدهای صنعتی و تولیدی است که در برخی از موارد سرمایه‌گذاران را با مشکل مواجه می‌کند.

وی با بیان اینکه تقویت بخش حقوقی دستگاه‌های اجرایی یک امر ضروری است، یادآور شد: بخش حقوقی دستگاه‌های اجرایی از وضعیت مناسبی برخوردار هستند، اما این بخش نیاز به تقویت بیشتری دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی تقویت بخش حقوقی دستگاه‌های اجرایی را در کاهش میزان تخلفات مؤثر دانست و گفت: باید جلوی بروز اختلافات در دستگاه‌های اجرایی گرفته شود تا از مشکلات موجود کاسته شود.

گلستانی‌فرد با اشاره به اینکه برخی از طرح‌ها پیوست حقوقی ندارد، متذکر شد: این مسئله باید لحاظ شود تا مشکلی در ادامه روند پروژه‌ها ایجاد نشود.

انتهای پیام/69012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول