اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

هدف از تحریم‌ها تغییر مواضع منطقی و بین‌المللی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف دشمنان از تحریم‌ها تغییر سیاست‌ها و مواضع منطقی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

هدف از تحریم‌ها تغییر مواضع منطقی و بین‌المللی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی‌محمد گلستانی‌فرد ‌امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه که به منظور تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عزت و افتخار ملت ایران مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و رهبری امام خمینی(ره) است که برای اعتلای جهان اسلام با درایت و تیزبینی کشتی انقلاب را در دریای متلاطم هدایت کرد.

هدف از جابجایی فرمانداران تقویت و سرعت‌بخشی به امور است

وی با اشاره به تودیع و معارفه فرمانداران ادامه داد: هدف از جابجایی فرمانداران و تغییر مسئولیت تقویت، تکمیل و سرعت‌بخشی به امور است و بر اساس ارزیابی‌ها و بر حسب ضرورت و مصالح عمومی مردم صورت می‌گیرد تا از توانمندی و سابقه اجرایی درخشان فردی که به عنوان فرماندار معرفی می‌شود برای رونق بخشیدن به روند توسعه هر شهرستان استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی افزود: هر تغییر و تحول در سیستم اجرایی کشور شرایط بهتری را برای خدمت به مناطق محروم و کسب تجربه و توان بیشتر به مردم فراهم می‌کند و تغییر مسئولیت سنت حسنه‌ای است تا علاوه بر قدردانی از زحمات مسئولان گذشته ضمن انتصاب تصدی مسئولیت افراد، خط مشی کاری آینده تعیین شود.

جدال استکبار در قالب‌های مختلف علیه ایران ادامه دارد

گلستانی‌فرد با بیان اینکه مقطع حساس و مهم انتخابات را در پیش رو داریم، تصریح کرد: امسال سال پرفراز و نشیبی با انواع توطئه‌ها، فشارها و کارشکنی‌ها را پشت سر گذاشتیم و جدال استکبار جهانی در قالب‌های مختلف علیه ایران همچنان ادامه دارد و تحریم‌های دشمنان به اوج خود رسیده است.

وی اذعان داشت: دشمنان نظام با اعمال فشارهای اقتصادی به تعبیر خود" تحریم‌های فلج کننده" را بر کشور حاکم کرده و دیگر کشورها را برای منزوی کردن و از پای درآوردن ملت ایران تشویق می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: هدف از این تحریم‌ها، دست برداشتن ایران از تولید سلاح هسته‌ای نیست بلکه آنها به دنبال تغییر سیاست‌ها و مواضع منطقی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند تا با ناامید کردن و خسته کردن مردم و ایجاد نارضایتی، ناکارآمدی نظام را نشان دهند.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر محاسبات دشمنان کشید

گلستانی‌فرد عنوان کرد: اما ما شاهد بودیم که با وجود این توطئه‌ها، ‌شایعه پراکنی‌ها، جوسازی‌ها و به کارگیری انواع مختلف ابزارها، فضای مجازی و سایبری مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه خود خط بطلان بر تمام محاسبات دشمنان کشیدند.

وی افزود: با این وجود دولتمردان پای مواضع و فعالیت‌های خود ایستادند و کار را تعطیل نکردند چرا که می‌دانند مردم به خوبی آنها را رصد می‌کنند و هر کجا لازم باشد عکس‌العمل نشان می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: در ماه‌های پایانی سال دشمنان درصددند تا به مسئولان و دولتمردان القا کنند تا به دنبال کار خود نباشند و به موضوعات آینده بپردازند و طوری عمل کنند که اگر دولت جدید با تفکرات و سیاست‌های خاصی روی کار آمد، جایگاه و موقعیت خود را حفظ کنند.

مسئولان شرایط لازم برای حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند

گلستانی‌فرد خطاب به مسئولان دستگا‌ه‌های اجرایی بر عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداها،عدم گرایش به جناح‌های سیاسی در انتخابات و استفاده از تمام توان برای خدمت تا آخرین لحظه مسئولیت تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه مسئولان در انتخابات این است تا شرایط مناسب و مساعد برای حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند و میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهند.

انتهای پیام/69006/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول