اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

مرز‌های ایران در شرایط امنیتی مطلوبی قرار دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی گفت: مرز‌های ایران در شرایط امنیتی مطلوبی قرار دارند.

مرز‌های ایران در شرایط امنیتی مطلوبی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در همایش مرزبانان و فرماندهان یگان‌های تکاوری و پاسگاه‌های مرزی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به اقدامات امنیتی مناسب صورت گرفته طی دهه‌ اخیر امروز کشور ایران در تمام مناطق مرزی خود به ویژه در مرز‌های شرقی از شرایط امنیتی مطلوب و قابل قبولی برخوردار است.

وی ادامه داد: به لحاظ امکانات رفاهی نیز در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: این در حالی است که در گذشته این رفاهیات وجود نداشت و ایجاد راه مناسب برای تردد مرزبانان از جمله آرزو‌های ما به شمار می‌رفت.

گلستانی‌فرد با اشاره به امنیت نسبی حاصل شده در مرز‌ها گفت: نباید به این موفقیت‌ها مغرور شد و با نگاه خوش‌بینانه غافل شد و با خیال راحت به امور شخصی پرداخت چرا که دشمنان نظام در کمین هستند.

وی افزود: آمریکا و صهیونیسم دست از سر نظام ما برنداشته‌اند و بر نمی‌دارند و تا زمانی که ایران از مسلمانان جهان حمایت می‌کند این دشمنی نیز ادامه دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب می‌خواستند نظام را از مسیر اصلی آن منحرف کنند ولی تاکنون نتوانستند، موفق شوند.

گلستانی‌فرد اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان نظام رو به سوی محاصره اقتصادی آورده‌اند و می‌خواهند به کشور ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: بیداری اسلامی که در جهان رخ داده است استکبار را با مشکل جدی مواجه ساخته است و کاری که در مصر رخ داد، اعجاب‌انگیز بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به حمله دشمن به مرز‌های اعتقادی، دینی و هویتی ملت تصریح کرد: دشمنان نظام قصد دارند از طریق ماهواره و شبکه‌های اینترنتی جوانان را از حرکت باز دارند.

گلستانی فرد در ادامه به ویژگی های یک مرزبان اسلامی اشاره کرد و افزود: داشتن حساسیت، دقت، هوشیاری، اقتدار و صلابت از جمله این اوصاف است.

وی یادآور شد: داشتن سعه صدر، آرامش و صبوری از دیگر این اوصاف است.

انتهای پیام/690011/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول