اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان

کاراته‌کاهای قزوینی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند

خبرگزاری فارس: در جریان رقابت‌های بین‌المللی کاراته بین‌المللی سبک شوتوکان که در جزیره کیش برگزار شد تیم کاراته قزوین عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کاراته‌کاهای قزوینی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌ها که با حضور 482 کاراته‌کا از هفت کشور خارجی و 145 ورزشکار داخلی برگزار شد، کاراته‌کاهای این استان موفق شدند در 14 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

در رده سنی بزرگسالان این مسابقات سعید قربانی، سجاد علی گل‌زاده و سیدمهدی موسوی‌پور موفق شدند مدال‌های با ارزش طلا را از آن خود کنند.

مهدی بختیاری به همراه محمد بختیاری در رده سنی نونهالان این رقابت‌ها به ترتیب در اوزان 25- و 30- کیلوگرم موفق شدند عنوان‌های قهرمانی را به دست آورند.

رضا قره‌پور و سیدافشین موسوی دیگر کاراته‌کاهای نونهال قزوینی حاضر در این پیکار‌ها هم به ترتیب در اوزان 30- و 35- کیلوگرم نشان‌های نقره و برنز این رقابت‌ها را به دست آوردند.

اما در رده سنی نوجوانان این مسابقات محمدحسین قاسمی در وزن 50- کیلوگرم نیز دیگر کاراته قزوینی بود که در رده نوجوانان گردن‌آویز نقره را کسب کرد.

اما در رده سنی جوانان رقابت‌های بین‌المللی سبک شوتوکان کاراته‌کاهای رده سنی جوانان این استان خوش درخشیدند به طوری که امیر میرزایی، علی‌اصغر آسیابری و محمدرضا عسگری به ترتیب در اوزان 55-، 70- و 75+ با کسب عناوین قهرمانی مدال‌های خوش رنگ طلا را از آن خود کردند.

محمدجواد مرادی دیگر کاراته‌کای قزوینی حاضر در رده سنی جوانان این رقابت‌ها نیز موفق شد در وزن 60- کیلوگرم نشان نقره وزن 60- کیلوگرم را از آن خود کند.

در این دوره از رقابت‌ها حمیدرضا داوری هم به عنوان سرداور حضوری موفق و فعال داشت و یک بار دیگر اثبات کرد که داوران کاراته قزوین شایستگی و توانایی بالایی در امر قضاوت‌های بزرگ را دارا هستند.

البته نکته‌ای که نباید از آن غافل شد این است که تیم کاراته قزوین در بخش کاتای تیمی رقابت‌های بین‌المللی جزیره قشم هم توانست عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند تا به نوعی با شایستگی کامل سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرده باشد.

به هر حال تیم کاراته قزوین که با ترکیب 41 ورزشکار به مربیگری علی قاسمی در این مسابقات حضور پیدا کرده بود، عملکرد مناسب و درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و با کسب 15 نشان رنگارنگ نشان داد که با برنامه‌ریزی مناسب در این رشته ورزشی توانسته است در این سال‌ها موفق شود.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول