اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کیوکوشین کاراته مازندارن:

مادران هنرنمایی کاراته‌کاران خردسالشان را ندیدند

خبرگزاری فارس: رئیس کیوکوشین کاراته مازندارن با ابراز ناراحتی از عدم اجازه به مادران ورزشکاران خردسال از تماشای مسابقات فرزندانشان در سالن بازی گفت: مازندران در این مسابقات برتر شد.

مادران هنرنمایی کاراته‌کاران خردسالشان را ندیدند

داود یوسفی رئیس کیوکوشین کاراته استان مازندارن و رئیس هیئت کاراته شهرستان رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر درباره مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته که در رامسر برگزار شده بود، بیان داشت: تیم شهرستان رامسر در تمامی اوزان شرکت‌کننده داشت که در هفت وزن مدال طلا را از آن خود کرد.

وی با گلایه شدید از متولیان ورزش شهرستان رامسر اظهار داشت: هیئت کیوکوشین کاراته شهرستان رامسر فعال‌ترین هیئت در استان مازندران و یکی از پر مدال‌ترین ورزش در شهرستان است، ولی مسئولان ورزش به ویژه رئیس اداره ورزش و جوانان در حدود سه مسابقه کشوری که در رامسر انجام شد، حضور نیافتند و امروز آنها با عدم حضور خود در این مسابقه کشوری، خستگی آن را بر تن من جا گذاشتند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان رامسر گفت: به علت عدم توجه مسئولان شهرستان رامسر به ورزش کیوکوشین کاراته، هدیه‌ای که دریافت کردم را نیز به آنها پس خواهم داد.

یوسفی با ابراز ناراحتی از عدم اجازه به مادران ورزشکاران خردسال از تماشای مسابقات فرزندانشان در سالن بازی گفت: مادران و خانواده ورزشکاران برای تشویق فرزندان خود از شهرهای دور و نزدیک به سالن تختی شهرستان رامسر آمده بودند و بازیکنان نیز حتی از کلاه و روپایی استفاده می‌کردند و هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشت، ولی نمی‌دانم چرا مسئولان ورزش از حضور آنها جلوگیری کردند.

وی در پایان از عباس روغنچی و علینقی نیک‌نهاد اسپانسرهای تیم و از کسانی که در این مسابقات کمک کردند، تشکر و قدردانی کرد.

 در این مسابقات سیدداود محمدی نماینده و رئیس کیوکوشین کاراته کشور، علی خلعتبری رئیس منطقه یک کاراته کشور، یعثوبی دبیر هیئت کاراته استان مازندارن نیز حضور داشتند.

به گزارش فارس، در این مسابقات که 90 شرکت‌کننده حضور داشتند در رده سنی هفت تا 15 سال تیم استان‌های مازندران مقام اول، گلستان مقام دوم، گیلان مقام سوم و اردبیل مقام چهارم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/86024/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول