اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب یک نشان طلا و یک نقره

قم نایب قهرمان کاراته جوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم رده سنی جوانان هیئت کاراته استان قم با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود در پیکارهای قهرمانی کشور پایان داد.

قم نایب قهرمان کاراته جوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف به منظور شناخت برترین‌ها برای عضویت در تیم‌های ملی اعزامی به پیکارهای جهانی و آسیایی سال 2013 با کیفیتی بسیار بالا برگزار شد و چهره‌های شاخص را شناخت.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد و هیئت کاراته استان مرکزی در شهر اراک میزبانی این دوره از پیکارها را بر عهده داشت.

در این دوره از مسابقات چهره‌های ملی پوش حضور کمرنگی داشتند زیرا کادر فنی تیم‌های ملی به بیشتر آنها استراحت داده بود اما باز هم می‌شد در بین چهره‌های مدعی کسب عنوان در اوزان و رده‌های سنی مختلف نفراتی را که از رده سنی پایین‌تر به رده سنی بالاتر آمده بودند را مشاهده کرد.

هیئت کاراته استان قم نیز به عنوان یکی از هیئت‌های موفق کاراته کشور در این دوره از رقابت‌ها برترین‌های خود را به مصاف حریفان فرستاد و در نهایت با کسب عنوانی ارزشمند یعنی نایب قهرمانی کشور در رده سنی جوانان به کار خود پایان داد.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته با توجه به اینکه تمام شرکت‌کننده‌ها از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند، کیفیت بسیار بهتری حتی نسبت به دوره قبل داشت و سرانجام کاراته‌کاهای قمی با درخشش در مقابل رقبای خود نایب قهرمان کشور شدند.

در ترکیب تیم رده سنی جوانان هیئت کاراته استان قم در این دوره از مسابقات جمعی از استعدادهای کاراته قم حضور داشتند که در جدال با حریفان خود هر چند شانس و شایستگی کسب چندین مدال را داشتند اما در مجموع عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

در این رقابت‌ها مهدی حسینی، علیرضا طهماسبی، مجید خان عینی، علی نجفی، مسعود رحیمی، علی امیرجانی، مرتضی عوادنژاد، محمد ابراهیمی، حیدر آقابراتی، سجاد شمس، حسین ابراهیم‌زاده، امیرمحمد جلالی، امیرحسین جوادی و علی محمود خانی حضور داشتند.

تیم رده سنی جوانان کاراته استان قم در حالی به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام شد که هدایت این تیم را یکی از مربیان جوان و با دانش کاراته قم یعنی محمد قدیمی بر عهده داشت و سرانجام بعد از تیم تهران با کسب یک نشان طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه نایب قهرمانی کشور قرار گرفت.

در این مسابقات در وزن منهای 76 کیلوگرم علی نجفی از قم صاحب رتبه نخست شد و به مدال طلا رسید، در وزن به اضافه 76 کیلوگرم مسعود رحیمی از قم بر سکوی دوم ایستاد و در وزن منهای 68 مجید خان عینی از قم به مقام سوم دست یافت.

انتهای پیام/78002/ج20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول