اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم کمیته برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور

ورزشکار قزوینی فنی‌ترین کاراته‌کای کشور شد

خبرگزاری فارس: با تصمیم کمیته برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور کاراته‌کای شایسته استان قزوین عنوان فنی‌ترین ورزشکار این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

ورزشکار قزوینی فنی‌ترین کاراته‌کای کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ سیدامیرحسین موسوی‌پور ورزشکار وزن 68- کیلوگرم تیم کاراته استان قزوین در جریان برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی امیدهای کشور موفق شد بالاتر از رقیبان، عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این رقابت‌ها موسوی‌پور با ارائه مبارزاتی زیبا و با ارائه نمایش فنی ضمن اینکه توانست مقتدرانه رقیبان خود را شکست دهد در نهایت منجر به این شد تا کمیته برگزاری مسابقات وی را به عنوان فنی‌ترین ورزشکار این رقابت‌ها معرفی کند.

البته انتخاب این کاراته‌کای شایسته قزوینی از آن جا اهمیت بالایی پیدا می‌کند که این افتخار نه تنها در رده سنی امید، بلکه کمیته برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور موسوی‌پور را به عنوان فنی‌ترین بازیکن این مسابقات در مجموع تمامی رده‌های سنی معرفی کرد و اینجاست که باید یک دست مریزاد به این ورزشکار شایسته این استان و کادر فنی تیم کاراته قزوین گفت که جواب تلاش‌های خود را با این عنوان به نوعی دریافت کردند.

حضور ارزشمند این کاراته‌کای قزوینی در تیم امید استان قزوین در حالی رخ داد که این ورزشکار شایسته این استان ضمن اینکه خود عنوان نخست وزن -68 کیلوگرم این رقابت‌ها را به دست آورد موجب شد تیم کاراته استان قزوین هم عنوان قهرمانی بخش تیمی رده سنی امید این دوره از رقابت‌ها را برای نخستین ‌بار در کشور از آن خود کند.

درخشش کاراته‌کاهای این استان در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور بی‌نظیر بود و به نوعی باید گفت که ورزشکاران قزوینی که موفق شدند با دست پر از این مسابقات خارج شوند و جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی کاراته کشورمان را به دست آورند در نهایت جواب تلاش‌های خود را روی تاتامی به حق گرفتند.

به هر حال کاراته در این سال‌ها توانسته است انتظارات ورزش دوستان استان قزوین را برآورده کند و چهره‌های جدیدی را به جامعه کاراته کشور معرفی کند، در این بین نباید از نام بهمن عسگری کاراته‌کای شایسته الوندی هم به راحتی عبور کرد زیرا وی نیز کار خود را از همین مسابقات قهرمانی کشور آغاز کرد و در نهایت به جایی رسید که توانست در سال‌های بعد دو عنوان ارزشمند قهرمانی جوانان و امیدهای جهان را به دست آورد.

عناوین ارزشمند بهمن عسگری در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان که در کشور فرانسه برگزار شد ادامه پیدا کرد و این ورزشکار شایسته قزوینی موفق شد در بخش کاتای تیمی این رقابت‌ها به همراه تیم ملی کاراته کشورمان به عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.

نکته قابل توجه که انتظار می‌رود مسئولان ورزش این استان باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند این است که استان قزوین ظرفیت خوبی را در این سال‌ها در رشته ورزشی کاراته به دست آورده که باید از این فضای به دست آمده نهایت استفاده را ببرد تا در آینده کاراته‌کاهای ارزشمند بیشتری را به جامعه کاراته کشور و حتی جهان عرضه کنند که البته این امر با توجه به استعدادهای درخشانی که در این استان وجود دارد دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/77004/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول