اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 و 25 اسفند ماه

دوره ارتقای داوری کاراته در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: با اعلام نظر هیئت کاراته استان قزوین، یک دوره کلاس ارتقای داوری روزهای 24 و 25 اسفند ماه در قزوین برگزار می‌شود.

دوره ارتقای داوری کاراته در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دوره داوری که در بخش‌های مردان و زنان در قزوین برگزار می‌شود، بدون شک داوران قزوینی با بالا بردن دانش خود نقش مهم و قابل قبولی را در پیشرفت کاراته استان قزوین خواهند داشت‌.

البته این کلاس داوری در حالی قرار است در قزوین برگزار شود که در روزهای گذشته سه دوره مربیگری ارتقای سطح درجه سه، سه به دو و دو به یک و ملی در قزوین برگزار شد که در راستای آن 35 مربی به صورت تئوری آموزش دیدند‌.

اما نکته قابل توجه این کلاس‌‌ها برگزاری دوره درجه یک ملی مربیگری کاراته در قزوین بود که قبل از این بیشتر در تهران برگزار می‌شد و برپایی این رقابت‌ها به خوبی نشان از اعتماد بالای فدراسیون کاراته کشورمان به میزبانی قزوین داشت‌.

در این کلاس‌ها که در خانه کاراته قزوین برگزار شد‌، محمدصادق بابایی رئیس فعلی هیئت کاراته استان قزوین‌، یوسف گرشاسبی و حجت رسولی کار مدرسی را بر‌عهده داشتند.

به هر حال ورزش کاراته در این روزها نشان داده است که همچنان روی ریل برنامه‌‌ریزی مرتب و منظم خود حرکت می‌کند که درخشش کاراته‌کاهای استان در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور به خوبی نشان داده است که ورزشکاران این رشته ورزشی می‌توانند جای پای خوبی را برای خود در تیم ملی کشورمان در آینده ای نزدیک باز کنند.

حضور بهمن عسگری و مجید حسن‌نیا دو کاراته‌کای ارزشمند قزوینی در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان به خوبی نشان می‌دهد که این رشته ورزشی در استان قابلیت‌های بالای خود را پیدا کرده است و جوانان جویای نام زیادی را در دل خود دارد که با کمی توجه و تلاش بیشتر می‌توان از آنان کاراته‌کاهایی ارزشمند همچون بهمن عسگری ساخت‌.

شاید مجید حسن‌نیا یکی از کاراته‌کاهای ارزشمندی باشد که بتواند این راه را برای خود هموار کند‌، این ورزشکار شایسته قزوینی که در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور موفق شد عنوان سومی را در وزن 55- از آن خود کند هم‌اکنون در جریان اردوی انتخابی تیم ملی به سر می‌برد، در صورتی که بتواند با انگیزه بالای خود از تمامی ظرفیت نیروی بدنی خود استفاده کند، بدون شک می‌تواند در ترکیب ثابت و نهایی تیم ملی کشورمان قرار گیرد‌.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول